Auteur Topic: Website voor RSS feed films wishlist?  (gelezen 4121 keer)

Offline Rourke

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 9
Website voor RSS feed films wishlist?
« Gepost op: 10 oktober 2012, 14:42:41 »
Hallo mensen,

Ik heb gister rTorrent + ruTorrent geïnstalleerd volgens deze handleiding en het heeft eigenlijk alles wat ik wil. Geavanceerde filters om bv. bepaalde TV shows direct in het juiste seizoen mapje te krijgen was voor mij een belangrijkste eis. Tevens kan ruTorrent mappen in de gaten houden, zodat wanneer er een .torrent bestand in komt, hij deze automatisch download. Daarnaast heeft het een zee van plugins.

Ik gebruik op dit moment showRSS om TV shows te tracken. Dmv een RSS feed die ik geïmporteerd heb in ruTorrent kan ik deze automatisch gaan downloaden. Jullie zijn vast bekend met het idee. Download Station ondersteunt dit ook in zijn basis.

Nu wil ik ditzelfde graag doen met films. Ik weet dat CouchPotato hier goed voor is, maar het probleem is dat ik het wil beperken tot torrents in specifieke formaten. De laatste jaren worden video codecs steeds beter, tot het punt waar een 720p film gereduceerd kan worden tot 500-900 MB, zonder kwaliteit verlies. 100% bluray als bron.

Dit zijn de releases waar ik naar opzoek ben. Deze releases vind je tegenwoordig voor elke film, en ze zijn erg populair aan het worden. Actieve groepen/mensen die dit doen zijn o.a. YIFY (mijn favoriet) en Riddler. Het probleem met couchpotato: ondanks alle eisen die ik in stel krijg ik niet de juiste releases. Het zijn altijd de verkeerde releases die hij pakt. Dus couchpotato is van de baan.

Om een lang verhaal kort te maken: zijn er websites (net als showRSS) waar je films op een soort wishlist kunt zetten en waar ik bovenstaande releases automatisch in een RSS feed kan krijgen?

Martijn85

  • Gast
Re: Website voor RSS feed films wishlist?
« Reactie #1 Gepost op: 10 oktober 2012, 15:14:58 »
Ik ben helemaal niet bekend met torrents dus ik zou geen RSS feeds voor je weten.

Wat ik je wel kan vertellen is dat je in CouchPotato Server kan aangeven dat die alleen op een bepaalde naam resultaten moet gaan downloaden.

Citaat
Required Words - Ignore releases that don't contain at least one of these words.

Misschien kun je daar wat mee zodat die alleen release downloaden van YIFY.

Offline Rourke

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 9
Re: Website voor RSS feed films wishlist?
« Reactie #2 Gepost op: 10 oktober 2012, 15:30:06 »
Bedankt voor je reactie. Ja, dit heb ik geprobeerd. Dat gaf bij geen enkele film resultaten. Toen ben ik overgestapt naar de optie daarboven, waar het niet required is, maar dat het een hogere prioriteit krijgt als het bepaalde woorden bevat. Ook dit gaf geen resultaten terug, of de verkeerde resultaten (bv. cams in 720p).

Offline LukeVredeveld

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 42
  • -Ontvangen: 191
  • Berichten: 1.645
    • http://synology.lukevredeveld.nl
Website voor RSS feed films wishlist?
« Reactie #3 Gepost op: 10 oktober 2012, 18:37:35 »
Dat ligt niet aan Couchpotato maar aan de zoekengine doe je gebruikt. Zoals zo vaak: wat niks kost is niks waard. Investeer een paar dollar in een goede zoekmachine. Voor nzbs gebruik ik een
Nzb.su account. Daarmee gaat het een stuk beter. Bovendien kun je Couchpotato instellen dat hij torrents zoekt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2xHDS5C4040ALE630

Offline Rourke

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 1
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 9
Re: Website voor RSS feed films wishlist?
« Reactie #4 Gepost op: 10 oktober 2012, 19:03:18 »
Ben ik met je eens. Ik gebruik geen nieuwsgroepen want de releases worden daar niet geplaatst of zelden. Er zijn geen betaalde torrent zoek machines. Als die er waren wil ik er best voor betalen.

TorrentLeech is de enige zoekmachine die ik niet aan heb staan, omdat je daar alleen in komt op uitnodiging. Ik weet verder niet hoe acuraat deze is.


 

Website langzaam nadat Domein gekoppeld is

Gestart door benito2313Board Web Station

Reacties: 0
Gelezen: 1013
Laatste bericht 06 maart 2014, 20:25:52
door benito2313
Website op SYN DS110J

Gestart door LaRoseBiltBoard Web Station

Reacties: 1
Gelezen: 823
Laatste bericht 21 februari 2023, 23:10:17
door Babylonia
website gelijk naar hoofddomein

Gestart door mgm1313Board Web Station

Reacties: 5
Gelezen: 3100
Laatste bericht 21 februari 2013, 18:02:49
door Holy
Map open op NAS in website

Gestart door Peer57Board Web Station

Reacties: 3
Gelezen: 2559
Laatste bericht 20 december 2010, 17:56:03
door wizjos
Website hosten met wordpress

Gestart door Emil JaegerBoard Wordpress package

Reacties: 15
Gelezen: 8467
Laatste bericht 19 februari 2017, 14:54:25
door Robert Koopman