Auteur Topic: New release 0.6.0 beta 2  (gelezen 1927 keer)

Offline IkkeNiels

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
New release 0.6.0 beta 2
« Gepost op: 21 februari 2011, 10:38:25 »
Zoals sommige misschien al gelezen hebben is er een nieuwe beta gereleased van sabnzbd.

Nu heb ik me eraan gewaagd om deze te installeren en ben tot nog toe gigantisch positief!

Ik heb "maar" een DS411j, ofwel de 1 van de zwakkere broeders in het NAS spectrum, nu had ik nog bij de oudere versies veel problemen met de response van de webpagina en in zijn totaliteit met de snelheid van het downloaden.
In de nieuwe situatie is de webpagina praktisch direct te benaderen en ben ik van een schommelende +- 1,8-2,0 mb/s naar +- 2,8-3,0 gegaan (wat ook de max van mijn internetsnelheid is).

Ik vermoed dat deze snelheidsverbetering zit in het opheffen van het gebruik van de cache folder :)

Tips voor de installatie:
Queue leegmaken
Cache folder leegmaken
En uiteraard de package stoppen

Aangezien ik het nog maar een paar uurtjes draai ben ik nog geen grote problemen tegengekomen.
Vanavond zal ik daarom ook posten of het parren/unrarren ook fatsoenlijk werkt :)

[Edit]
Ik heb het nog niet verder kunnen testen, maandagmiddag is mijn internet verbinding eruit geklapt en ze (UPC) komen het vrijdag fixen.... update komt dus later deze week
[/Edit]

Offline IkkeNiels

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 3
Re: New release 0.6.0 beta 2
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2011, 13:23:30 »
Nu ik de nieuwe versie een weekend heb laten draaien kan ik wat statistieken meegeven:

Hardware waarmee getest:
NAS: DS411J
HD's: 3x 2TB Seagate 5900 toeren schijven in raid 5
Internetlijn: 25mbit ofwel +- 3MB/s (max)
Usenet provider: lightningusenet
Verdere opmerking, ik heb ingesteld dat bij het uitpakken de downloads worden gepauzeerd.

De gemiddelde download snelheid bij alle download +-2,5MB/s
Doorlooptijd uitpakken voorbeelden: 16,6gb = 25 minuten, 1,1gb = 1 minuut, 8,3gb = 9 minuten


Ik ben het meest te spreken over de snelheid waarmee de webinterface nu reageert, in de 0.5.6 versie had ik indien er zwaar gedownload werd de webinterface niet meer te benaderen was, dit *lijkt* nu opgelost te zijn (iig bij het downloaden), tijdens het parren/uitpakken is het systeem nog steeds matig bereikbaar maar dat staat de processor ook op 100% te knallen...
Voor de gebruikers van de zwaardere NASjes (de niet "J" modellen) verwacht ik uiteraard dat die veel betere resultaten krijgen.


 

DSM 7.0 Beta beschikbaar

Gestart door zandhaasBoard Synology DSM BETA versies

Reacties: 6
Gelezen: 1743
Laatste bericht 08 december 2020, 11:28:05
door Birdy
DSM Beta 6.1 Active directory Server

Gestart door NelesssBoard Synology DSM BETA versies

Reacties: 27
Gelezen: 12425
Laatste bericht 07 januari 2017, 19:38:50
door florisvn
Synology Drive/Client 3.5 Beta

Gestart door BirdyBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 0
Gelezen: 106
Laatste bericht 10 februari 2024, 15:40:39
door Birdy
Is beta.nzbs.org uit de lucht

Gestart door Synology userBoard SABnzbd (usenet)

Reacties: 3
Gelezen: 4988
Laatste bericht 17 januari 2013, 21:22:08
door Patchie
Surveillance Station 7 finaal (uit béta)

Gestart door jervanhegBoard Surveillance Station

Reacties: 0
Gelezen: 739
Laatste bericht 04 februari 2015, 08:35:26
door jervanheg