Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Topic gestart door: edwin.heestermans op 03 april 2014, 16:34:12
-
Hallo,
Ik heb een ds209 waar ik al jaren Sabnzbd op draai. Ik heb sinds een tijdje (weet niet precies hoelang) dat sabnzbd uit zichzelf stopgezet wordt. Ik merkte het op toen ik via mijn android app de foutmelding kreeg dat de service niet beschikbaar was. Ik heb toen in het package center de boel weer opgestart maar de volgende dag weer het zelfde liedje..... Toen zag ik ook dat Sabnzbd amper een uur verder gegaan was de vorige dag.
Het zou kunnen dat ik in de dagen voor de klachten DSM geupgraded had. Misschien zit het probleem daar.
Nu moet ik elke dag sabnzbd opnieuw aanzetten, wat niet erg handig is natuurlijk.
Weet iemand misschien hoe ik dat kan repareren?
Ik heb ondertussen de laatste versie van DSM op de NAS staan :DSM 4.2-3247
Het viel me ook op dat het RAM geheugen redelijk vol loopt, maar ik weet niet precies hoe vol het zat toen alles naar behoren werkte.
Tip zijn van harte welkom....
Alvast bedankt
-
Bij mij gebeurt er net zoiets. Sinds de update naar 3247 stopt mijn Logitech Media Server dagelijks en moet ik deze opnieuw opstarten.
Vandaag hing zelfs de hele NAS en reageerde ook de uitknop niet meer. Spanning er af en opstarten werkte gelukkig wel.
Dit is me in al die jaren met m'n DS209 nog nooit gebeurt.