Synology-Forum.nl

Packages => 3rd party Packages => Topic gestart door: Javaan op 15 februari 2018, 11:20:27

Titel: Sonarr start niet meer na herstart
Bericht door: Javaan op 15 februari 2018, 11:20:27
Goedemorgen,


na een herstart van mijn Synology DS2415+ (DSM 6.1.5-15254) start Sonarr niet meer. Ook handmatig starten van Sonarr in het Package Center werkt niet, status blijft hetzelfde. Wat kan ik doen om het programma te starten? Mocht een herinstallatie nodig zijn (..), bestaat er een mogelijkheid de configuratie, serielijst en queue te behouden? Bij voorbaat dank voor jullie hulp en tips!


Vriendelijke groet,


jeroen
Titel: Re: Sonarr start niet meer na herstart - 20170106-9
Bericht door: Javaan op 16 februari 2018, 18:46:46
Update:

toch besloten te herinstalleren, heb files eruit gehaald. Sonarr versie 20170106-9 lijkt echt een probleem te hebben met deze DSM versie. De Community appstore biedt deze laatste versie (nog) niet aan maar Sonarr zelf wel, hij meld dat er een update is. Die zou ik anders laten staan, ware het niet dat in de versie van de community de ondersteuning voor de Synology Download Manager nog niet geïmplementeerd is. Echt heel vervelend, na iedere crash moet het apparaat herstart worden.


Groet!
Titel: Re: Sonarr start niet meer na herstart
Bericht door: Javaan op 20 februari 2018, 22:32:04
Update: ook na herinstallatie van DSM en alle applicaties is het met deze versie op geen enkele manier gelukt het aan de praat te krijgen. Ben overgestapt op het gebruik van Dockers voor alle betrokken applicaties, zoals Sonarr, NZBget en Transmission en Download Station