Auteur Topic: WebUI niet toegankelijk  (gelezen 2149 keer)

Offline Youp Koopman

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 6
  • Berichten: 32
    • http://www.sm-ict.com
WebUI niet toegankelijk
« Gepost op: 12 december 2011, 17:24:31 »
Ik heb er af en toe last van dat de webUI (http://x.x.x.x:5000/) niet wil laden.
Ik heb nog niet gevonden hoe ik het probleem permanent kan op lossen.
Maar ik heb wel een script geschreven dat het probleem tijdelijk op lost. gewoon 1 file klikken en het werkt weer.

Wat het doet:
het logt in via telnet (telnet moet dus aanstaan). en restart dan de apache server. Apache is de webserver die DSM toegankelijk maakt.
het is geschreven in VBS (Visual Basic Script)

>Download File<
>Source<

Offline LukeVredeveld

  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 42
  • -Ontvangen: 191
  • Berichten: 1.645
    • http://synology.lukevredeveld.nl
WebUI niet toegankelijk
« Reactie #1 Gepost op: 12 december 2011, 19:29:49 »
Citaat van: "youpko"
Ik heb er af en toe last van dat de webUI (http://x.x.x.x:5000/) niet wil laden.
Ik heb nog niet gevonden hoe ik het probleem op kan lossen dat het niet meer voor komt.
Maar ik heb wel een script geschreven dat het probleem op lost. gewoon 1 file klikken en het werkt weer.

>Download File<

LET OP: Je moet de file nog wel aanpassen met het ip address van je nas en het wachtwoord van het admin account. (gewoon openen met notepad).

Je weet niet hoe je het probleem oplost maar je hebt een script geschreven dat het probleem oplost? Eh.....
En wat doet jouw script precies, daar ben ik wel benieuwd naar voor ik zomaar ergens op ga klikken


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Mijn Synology: DS214+
  • HDD's: 2xHDS5C4040ALE630

Offline Robert Koopman

  • Global Moderator
  • MVP
  • *
  • Bedankjes
  • -Gegeven: 275
  • -Ontvangen: 1806
  • Berichten: 10.999
    • http://www.dwvbb.nl
Re: WebUI niet toegankelijk
« Reactie #2 Gepost op: 12 december 2011, 19:32:49 »
En toch werkt het goed  8)

Waarom weet ik ook niet maar DSM is dan onbereikbaar geworden.
Alles werkt verder gewoon goed maar inloggen in DSM lukt niet meer.
Script uitvoeren en het kan weer.
RS812+ : 3*WD60EFPX 6.2.4-25556 Update 7 SHR
RS815+ : 3*WD30EFRX 7.1.1-42962 Update 8 Btrfs

Offline Youp Koopman

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 6
  • Berichten: 32
    • http://www.sm-ict.com
Re: WebUI niet toegankelijk
« Reactie #3 Gepost op: 12 december 2011, 20:30:06 »
Citaat van: "LukeVredeveld"
Je weet niet hoe je het probleem oplost maar je hebt een script geschreven dat het probleem oplost? Eh.....
En wat doet jouw script precies, daar ben ik wel benieuwd naar voor ik zomaar ergens op ga klikken


Sent from my iPad using Tapatalk

Mijn uitleg was inderdaad wat onvolledig maar heb het bericht geupdate. met ook de source code. kan je zien wat het doet.


 

inloggen op WEBUI

Gestart door gregBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 3
Gelezen: 2279
Laatste bericht 25 november 2010, 22:39:15
door Anonymous
Geen WebUI met Chrome - Synocommunity apps

Gestart door Tom80Board Algemeen

Reacties: 4
Gelezen: 3526
Laatste bericht 09 augustus 2018, 15:19:24
door Briolet
[SPK] NZBget 0.7.0 + Webui + Postprocessing SPK packge

Gestart door Ger TeunisBoard NZBGet

Reacties: 11
Gelezen: 12828
Laatste bericht 09 juni 2011, 20:52:42
door daanton
AutoSub notificaties integratie in webui

Gestart door DonnyBoard Auto-Sub

Reacties: 9
Gelezen: 9662
Laatste bericht 07 mei 2012, 21:48:35
door Donny