Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: rogierp op 27 december 2016, 11:07:11
-
Na de upgrade naar DSM 6.0.2-8451 Update 7 op mijn DS213+, werkt DS Audio niet meer op mijn Samsung Galaxy S6 telefoon.
Bij het aanmelden (via quick connect) krijg ik verschillende foutmeldingen:
- Diskstation is niet aangesloten. Meld u aan en probeer opnieuw
- DS audio is gestopt
Ondernomen acties om de oorzaak te achterhalen:
- reboot van de S6
- uninstall en re-install van DS audio
- DS Audio pakket gestopt en gestart op de DS213+
- DS213+ gereboot
- Via 4G aangemeld
- Via IP adres aangemeld.
Tijdens het typen van dit bericht bleek dat de connectie via het vaste IP adres wel werkt!
Blijkbaar is er dus iets mis met de quick connect op dit moment.
Het zou mooi geweest zijn als daar een melding van was gekomen vanuit Synology. Had een hoop tijd bespaard!
-
Blijkbaar is er dus iets mis met de quick connect op dit moment.
Het zou mooi geweest zijn als daar een melding van was gekomen vanuit Synology. Had een hoop tijd bespaard!
Volgende keer eerst hier kijken (https://www.synology.com/nl-nl/support/SynologyService).
[attachimg=1]
[attachimg=2]
-
Gewoon geen QC gebruiken. DDNS is veel minder afhankelijk van de goede werking van de Synology servers. Dat blijft ook werken als de DDNS-servers zelf voor korte tijd off-line zijn.