Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: Pascal147 op 22 november 2014, 13:46:24
-
Bij mij slaat DS audio telkens een nummer over. Dus eerste wel tweede niet derde weer wel etc. Ik zie op internet dat meer mensen dit probleem hebben of hebben gehad. Zoek nu op dit forum naar de juiste thread maar kan het zo snel niet vinden. Weet iemand hier de oorzaak van en de eventuele oplossing?
-
Opnieuw indexeren heeft bij mij geholpen
-
Ik heb ook zo een probleem gehad bij een oude versie van DSM. Inderdaad re-indexen heeft het probleem toen opgelost. maar ook had ik een probleem met een aantal FLAC files in een resolutie die DSM Audioplayer niet aankon. En dat gaf ook een dergelijk resultaat. Misschien even kijken of de FLAC/MP3 resolutie hetzelfde is van de alle files die je speelt. Zijn de files die overgeslaan worden misschien van een ander type/resolutie?
Groetjes, Geert
-
Ik had inderdaad mijn gedeelde mappen niet op indexeren staan maar helaas is het probleem na opnieuw indexeren niet opgelost maar wel verandert. Het eerste nummer word nog steeds goed afgespeeld en nu speelt ie ook het tweede nummer af maar dan zonder geluid. Je ziet het tijdsbalkje onderin lopen.Het volgende nummer gaat weer goed. Dit gebeurt bij alle formats en dus ook bij gewone mp3tjes van een heel album. Ik heb nog steeds geen flauw idee waarom dit gebeurt.
-
Vreemd verhaal. En is dit op alle PC's die je gebruikt ? ook eventueel een ipad of iPhone? want dan kan je al zoeken of het echt de NAS Mediaplayer is, of dat het aan de client PC ligt. Moeilijk verhaal
-
Het gebeurt op alle android apparaten die ik gebruik. Ik denk dat ik maar een ticket ga maken bij Synology. Dit raden zij ook aan in de FAQ.
-
Ik heb een keer gezeur gehad met DS Audio (wilde helemaal niets afspelen) en toen werd geadviseerd de pre buffering tijdelijk uit te zetten. Dat werkte toen.
-
Ik heb het zelfde probleem. Ds audio slaat nummers over. Eerste nummer gaat goed, tweede nummer wordt gedeeltelijk afgespeeld. Dit herhaalt bij de volgende nummers. Alles geprobeerd maar zonder resultaat. Is er inmiddels een oplossing gevonden?