Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: Gerbrandy op 19 maart 2020, 15:29:59
-
Als ik met DS Cam inlog binnen mijn eigen netwerk, via het interne ip-address van de NAS, gaat alles goed. Zowel het bekijken van Live-beelden als de Recordings.
Echter zodra ik met DS Cam inlog via het externe ip-address van de router en het juiste port nummer, gaat het het heel even goed maar na een 10-tal seconden gaat mijn Ziggo Connect box raar doen. Lampjes gaan flikkeren, rood en groen, en doet dan een soort re-start. In ieder geval valt de wifi verbinding even weg.
Het maakt niet uit of ik:
- in m'n Cntr. Pnl ==> Network ==> DSM Settings mijn poorten default laat staan op 5000/5001 en die poorten ook forward in m'n Ziggo Connect box ...of
- in m'n Cntr. Pnl ==> Network ==> DSM Settings mijn poorten een andere waarde geef en dan diƩ poorten forward in m'n Ziggo Connect box ...of
- wat ik standaard had en prefereer: een combi van 1+2, oftwel mijn default poorten in de settings laat staan en in mn Ziggo Connect box een re-route doe van ongebruikte externe poorten naar de default poorten (intern 5000/5001 en extern <mijn poorten>). Met deze laatste configuratie werken alle andere apps zoals DS Photo, DS Video, DS File etc., ook prima.
Het is net of de Ziggo Connect box dit niet aan kan. Of....doe ik iets helemaal fout?
Kan iemand aangeven of ik iets (en wat ik) fout doe? Of heeeft hier ervaring mee?