Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: KvE op 17 december 2018, 09:31:34
-
Ik heb mijn DS214+ (DSM 6.2.1-23824) ingesteld met two-step verification.
Ik kan echter vanaf mijn android telefoon niet (meer) inloggen op de netwerk-schijf.
DS File vraagt ook helemaal niet om de verification code....
Klopt het dat DS File de two step verification niet ondersteunt?
Of doe ik iets verkeerd?
-
DS File vraagt ook helemaal niet om de verification code....
Die vraag krijg je ook alleen als het wachtwoord etc klopt. IP geblokt?
-
Dank Briolet voor je antwoord...
Het wachtwoord dat ik intyp klopt zeker. Ik gebruik het overal, inclusied DS Photo. Die logt wel gewoon in (zonder two step verification).
Ik heb ook geen geblockte IP adressen (DSM => control panel => security => account => allow/block list => block list is leeg).
Dus, dat is het probleem denk ik niet.....
-
Ik krijg de volgende foutmelding:
Can't connect to the server. Please check:
- The IP address is correct
- Network connection
We recommend using QuickConnect for easier connection to your server.
Nu heb ik het al geprobeerd met mijn internetadres, lokale adres (192.168.2.100) en QuickConnect.
In alle gevallen krijg ik deze melding.
Ik heb de porten 5000-5001 geforward via TCP (https://www.synology.com/en-us/knowledgebase/DSM/tutorial/General/What_network_ports_are_used_by_Synology_services)
Nog andere ideeen?