Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: dickt op 21 mei 2018, 22:36:28
-
Als ik me bij DS Photo wil aanmelden, krijg ik de melding "Aamelden is mislukt. Controleer of het IP-adres van het Diskstation juist is en......". Aanmelden met dezelfde credentials bij DS Video gaat probleemloos. Ik kan er de vinger niet achter krijgen, wat het probleem is. Inloggen met dezelfde app (DS Photo) op een zelfde Diskstation bij een kennis gaat ook zonder problemen.
Wie heeft een idee?
Dick
-
Als het bij die kennis met dezelfde DS app wel lukt, gebruik je mogelijk de verkeerde inloggegevens voor je eigen NAS??
-
Of het verkeerd IP-adres.
-
Volgens mij loopt DS Photo via poort 80/443 en DS Video via poort 5000/5001. Kan dus aan de forwarding liggen.
-
Het is alleen niet duidelijk of TS een LAN of WAN issue heeft. ;D
-
Zowel LAN als WAN, Birdy. Ik heb het geprobeerd met 4G en wifi. IPadres kan niet fout zijn want de DS Video app doet het wel. Zou er iets fout zitten aan de kant van het Diskstation?
Dick
-
Heb je wel de laatste update van Photo Station ?
-
Zeker Birdy, maar naar aanleiding van je vraag, toch even gecontroleerd. Toen bleek dat Photo Station gestopt was..... :(
Probleem opgelost! :)
Bedankt voor het meedenken,
Dick
Ps: die foutmelding mag wel wat duidelijker dan ;)
-
Die foutmelding kan niet anders, lijkt mij, DS Photo kan n.l. geen connectie maken en kan dus ook niet opmerken dat Photo Station niet up is.
Maar goed, het werkt weer. 8)