Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: jelleruben op 25 november 2014, 16:53:55
-
Is het bij jullie ook opgevallen dat soms er dubbele pictogrammen en menu items naar voren komen?
Of zal er iets bij mij verkeerd zijn?
Ik heb dit ook voor de zekerheid gemeld bij Synology zelf..
-
Nee, nooit opgemerkt. Maak de cache van je Android toestel eens leeg, met een goede Cleaner.
Bijv. dit: https://play.google.com/store/apps/details?id=mobi.infolife.eraser
en dit: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cleanmaster.mguard
-
Helaas heeft dat ook niet geholpen, want dat zijn bekende apps voor mij. En staan ook al op kij telefoon en tablet, het probleem kom op beide device voor.
-
Had kennelijk een oudere versie van de DS Photo+ app (automatisch bijwerken heb ik niet aanstaan).
Maar nadat ik nu de app heb bijgewerkt naar v3.5 is hier alles nog steeds normaal.
Heb je ook de laatste versie Photo Station op je NAS staan?
Versie Photo Station 6.2 - 2851 (d.d. 6 november 2014)
-
Ja, dat heb ik ook
-
Uitermate vreemd, en dat op twee verschillende devices.
Zelfs hetzelfde NAS-model als wat ik gebruik. Alleen draai ik nog wel DSM 5.0 niet DSM 5.1
Helaas ik kan je niet verder helpen.
-
Ja ook last van onder Android maar dan met DS Note. Op sommige plaatsen dubbele menu's.
-
Nu je het zo zegt, heb ik bij note dat ook.
-
Misschien maakt de Android versie uit???
Bij mij (zonder problemen) een LG P875 smartphone met Android 4.1.2
-
Heb contact met Synology, heb Android versie en app versie doorgegeven. Ze gaan het onderzoeken.
-
Welke Android gebruik jij? Misschien wel handig om te weten voor andere gebruikers.
-
Net een reactie van Synology ontvangen.
Synology heeft aangegeven dat dit een bekend probleem is, en zal als alles goed is, bij de volgende release opgelost zijn.