Synology-Forum.nl
Smartphone / Tablet / SmartTV Apps => Android Apps => Topic gestart door: jelleruben op 22 oktober 2014, 15:51:04
-
Hallo allemaal,
Via de DS apps kan je ook feedback versturen. Echter als ik iets wil versturen krijg ik steeds de melding
"Fout: De verbinding is mislukt" terwijl ik wel gewoon internet heb.
Deze melding krijg ik bij elke DS app. Heeft iemand er ervaring mee?
-
Even getest, krijg zelfde fout.
-
Deze?
-
Yep, maar dan ook versturen, daarna krijg je de foutmelding.
-
Yep hier ook
-
Okay ik schiet een support melding bij hun in.
-
Ik heb het volgende antwoord van Synology ontvangen
-
Hm....het zijn meer vragen dan een antwoord.
-
Lol dat schiet wel op
-
Mijn reactie
-
Ik heb vandaag een mailtje van support gekregen, om te kijken of het werkt.
Het ziet erna uit dat ik weer feedback via de app kan sturen.
Kunnen jullie dat nu ook?
-
Yep...het werkt weer ;)
-
Yep hier ook