Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Audio Station => Topic gestart door: Tom2012 op 25 maart 2019, 06:51:12
-
Audio Station, maar ook Photo Station zijn sinds vanochtend niet meer benaderbaar via internet. Ik werk thuis met een iMac en verder op mijn iPad en iPhone de apps DS Audio en DS Photo.
Ik ben nu in het buitenland, maar kon gisteren nog vanaf dezelfde lokatie in het buitenland wel probleemloos inloggen met deze apps.
Heeft iemand een idee of ik dan nog wel de NAS van afstand opnieuw zou kunnen opstarten? Zo nee, dan zoek ik niet verder en wacht wel weer tot ik thuis ben om te zien wat er aan de hand is.
-
Hoe benader jij extern jouw nas?
Via ip-adres, DDNS of QuickConnect?
-
Via QuickConnect
-
Je kunt controleren of QuickConnect actief is, door naar je Synology account te gaan:
https://account.synology.com/nl-nl
En op de "QuickConnect" link te klikken. Als je verder wordt geleid naar je NAS, merk je dat vanzelf.
Zo niet, is er iets niet goed ingesteld, of is je NAS niet actief.
Kom je wel bij je NAS uit, maar alsnog niet met de quickconnect via je apps, zijn de apps niet goed ingesteld.
-
Erg veel dank voor de reacties en hulp!
Het vreemde is dat de verbinding na 2 dagen weer terug was, zonder dat ik iets veranderd heb. Blijft een raadsel, maar o.k., het werkt weer.
Dit draadje kan dus afgesloten worden.