Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Audio Station => Topic gestart door: martmarbus op 21 augustus 2016, 13:55:50
-
Hallo allemaal,
Ik probeer al een tijdje mijn audio station van mijn DS215+ van buitenaf te benaderen.
Maar het lukt mij niet om dat te doen.
De andere stations kan ik wel van buiten af benaderen.
Wie kan mij helpen?
-
.... mijn audio station van mijn DS215+ van buitenaf te benaderen.
Je bedoelt vanaf een andere dan je huis lokatie, via een browser ?
Of via de mobiele app : DS-Audio ?
De andere stations kan ik wel van buiten af benaderen.
Je hebt nog meerdere NASsen daar (thuis) staan ?
Of bedoel je een NAS bij iemand anders ?
1 Indien je thuis meerdere NASsen hebt, dient je elke NAS een eigen IP nummer te geven.
2 Indien je niet gebruikt maakt van QuickConnect, dan dien je voor iedere NAS een aparte portforwarding regel in te stellen in je router voor gebruik van Audio Station / DSM.
Zeg het maar !
-
IK heb maar 1 NAS
Ik kan alles benaderen behalve de audio
Ik open alles met de DS app
-
Okay, dan kunnen we het volgende vast stellen :
1 NAS die je extern wilt benaderen, via DS Audio.
Je zegt "Ik open alles met de DS app"
Er is geen "DS app" !
Er zijn verschillende apps die je vanf je mobiel kunt gebruiken, DS-Video, DS-File, DS-Cam, DS-Audio, DS-Note.
Probeer gewoon duidelijk te zijn over wat je vraagt, dit bespaart irritatie en tijd!
Nu, wat heb je ingesteld thuis ?
Heb je Quickconnect ingesteld op je NAS ?
Heb je op je router poorten geforward NAAR je NAS ?
Wat is de melding die je krijgt zodra je probeert in te loggen in DS-AUDIO ?
-
Ik heb een DS-audio app op mijn telefoon staan,
De andere DS-apps daar kan ik wel mee connecten
De Melding die ik krijg is:
(https://www.synology-forum.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi2.photobucket.com%2Falbums%2Fy36%2Fmartmarbus%2Fwp_ss_20160822_0002.png&hash=626570d976ea2d54cfa664358d35383bb7338a19) (http://s2.photobucket.com/user/martmarbus/media/wp_ss_20160822_0002.png.html)
Als ik de andere DS apps wel kan gebruiken, waarom kan ik dan de audio app niet gebruiken.
Wat zouden mijn instellingen moeten zijn?
-
Zo juist de laatste DSM versie geinstalleed en zowaar alles dot het weer. Zal het een bug zijn geweest van de voorlaatste versie?
-
Gooi mij maar weg.... :P
-
Ook toevallig dat ik rond 19.30 de update binnen kreeg.
Alsof er iemand van Synology mee leest. :D