Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Audio Station => Topic gestart door: gpruim op 05 april 2012, 07:13:56
-
Na de update naar DSM 4.0 krijg ik vanaf iPad en iPhone geen verbinding meer met mijn DS411.
Configuratie daarvoor verliep ook niet altijd vlekkeloos, maar nu is het helemaal over.
Wat staat er:
1 x DS411+11
- draadloos netwerk (linksys)
in 2 ruimtes apart van elkaar Airport express aangesloten op versterker
1 x iPad 2
1 x iPhone 4s
Op het forum gekeken en settings als NFS gecheckt. Dat staat allemaal goed. Ook heb ik de DS Audio app een paar keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat.
Iemand suggesties?
-
Kwam van de week bij mij ook voor, oplossing was om het IP adres te gebruiken in plaats van diskstation.
-
Dank je Holy,
Ik heb het ip adres ingevoerd, maar ook dat werkt niet...
Op mn oude ds207 (met DSM 3.1) werkt het probleemloos, heb ik net ontdekt. Ergens toch een instelling niet goed staan. Op het internet bij Synology verder ook geen vergelijkbare issues gevonden...
-
laatste versie van Audio Station verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. En daarna werkte het weer!
-
Kan het een poort probleem zijn? Werkt het zowel binnen je LAN als van buitenaf niet, of is er een verschil? Ook de inlog instelling voor het gebruik van HTTPS kan misschien nog van invloed zijn?
Mocht je hierin zelf wat geconfigureerd hebben kan het soms ook helpen om de NAS voor de zekerheid een keer te laten herstarten?
-
Kan het een poort probleem zijn? Werkt het zowel binnen je LAN als van buitenaf niet, of is er een verschil? Ook de inlog instelling voor het gebruik van HTTPS kan misschien nog van invloed zijn?
Mocht je hierin zelf wat geconfigureerd hebben kan het soms ook helpen om de NAS voor de zekerheid een keer te laten herstarten?
De post boven jou post zegt dat die het al opgelost heeft;)
-
Oeps schijnbeweging. Lezen is soms lastig :P