Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Audio Station => Topic gestart door: merlijn op 12 oktober 2012, 14:30:18
-
Ik weet dat er al veel reactie/onderwerpen zijn, maar aantal zijn wat ouder.
Mijn probleem is dat de App wel inlogt (wat overigens sinds de update enorm lang duurt, >20sec).
Vervolgens krijgt je te zien dat hij lijsten aan het ophalen is, maar daarna wordt de App afgesloten. Is dit een instelling mbt rechten? Is dit een bug in DS Audio? Hebben meer mensen hier last van?
Bij voorbaat dank voor enige hulp.
-
Misschien moet je eerst wat meer informatie verstrekken. Welke versie van DSM? Is je audiostatio op de DS up-to-date? Welke iOs gebruik je en welke versie van DS Audio?
-
Dit gebeurt bij mij als ik met meerdere tegelijk via hetzelfde account inlog. Probeer eens een heel ander account (aan te maken) als het weer gebeurt?
-
Dank voor de reactie.
Alle Apps, DSM en AdioStation zijn up-to-date. Ik gebruik zowel iPhone 4 als 5 met iOS6.
De iPhone 5 heb ik sinds afgelopen zaterdag en merk dat het wel lukt met de 5.
Ik heb een DS110j. Zelf heb ik het vermoeden dat de HDD erg druk is, waardoor het meer op een time-out lijkt. Dit zou kunnen komen vanwege mediaindexering als geeft het systeem aan daar niet actief mee te zijn.
Ik ga eens proberen een ander account aan te maken en kijken wat er dan gebeurt.
-
Het helpt je niet bij het oplossen van je probleem, maar ik vermoed idd dat het meer ligt aan of je manier van inloggen of aan de activiteit op je 110j.
Ik gebruik een 412+ (draaiend op DSM 4.1) icm een iPhone 4s (achter een glasvezel verbinding 50/50mbit)en heb geen problemen met de DS apps.
Binnen 3 sec ben ik ingelogd en zie ik muziek.
-
Dank je wel jmeggink.
Maar wat bedoel je met manier van inloggen?
-
Hi Merlijn,
Waar ik op doelde met manier van inloggen is of je op meerdere devices tegelijkertijd met hetzelfde account bent ingelogd/dat je wel of niet via HTTPS inlogt/het probleem optreedt zowel in je interne netwerk (Thuis) of alleen via internet. Was iets te vlot met m'n tikwerk..
Ander punt wat je misschien al eens geprobeerd hebt is het verwijderen van de App en opnieuw installeren.
-
Dank voor je reactie. Inmiddels al een stuk verder ziten knutselen.
Het vermoedelijke probleem is dat CloudStation de schijf op 99% liet draaien.
met cmd kill -9 [proces id] CloudStation gekilled en alles is nu weer benaderbaar.
Inmiddels ook per device een account aangemaakt. Ook dat lijkt te helpen.
Nogmaals dank.