Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Auto-Sub => Topic gestart door: rodyman op 22 december 2015, 19:01:39
-
De tool stopt na een tijdje automatisch met de volgende foutmelding:
2015-12-22 15:44:55,004 ERROR _getShow: Error while processing: None
Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Scheduler.py", line 21, in __init__
self.command.run()
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/checkSub.py", line 90, in run
showid,a7_id, OsId = Helpers.getShowid(title, UseAddic, UseOpensubtitles)
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/Helpers.py", line 345, in getShowid
OsId = GetOpensubtitlesId(ImdbId,TvdbShowName)
File "/volume1/@appstore/AutoSub-BootstrapBill/autosub/OpenSubtitles.py", line 175, in GetOpensubtitlesId
SearchUrls.append(autosub.OPENSUBTITLESURL + '/xml/search2/sublanguageid-dut/searchonlytvseries-on/moviename-' + str(ShowName))
UnicodeEncodeError: 'ascii' codec can't encode character u'\u202c' in position 16: ordinal not in range(128)
Ik ben volledige up to date, maar het lijkt erop dat hij toch over een bepaald bestand of mapnaam valt.
Iemand enig idee hoe ik kan achterhalen welke map/bestand dit is?
-
Je hebt een video waarvan de naam een niet ascii karakter is.
Waarschijnlijk een letter met een accent of zo iets.
Als je debug aanzet kun je in de log zien bij welke video het optreed.
Ik zal kijken of ik het in de volgende versie van autosub kan oplossen.
Het probleem ontstaat waarschijnlijk doordat je nzb download die onder windows is ingepakt en dus een windows code page gebruikt en op je Nas uitpakt die een utf-8 code verwacht.
-
Hij crashte inderdaad op een mapnaam. Ik heb de map verwijderd en nu gaat hij weer door. Er stonden geen rare tekens in de naam.
-
Zijn vast wel rare tekens, zo raar dat ze zelfs niet getoont worden.
De foutmelding geeft duidelijk aan dat er een niet ascii teken in zit.
-
Ik heb net ontdekt dat Auto-Sub bij mij ook vanzelf stopt. In de laatste 20 minute heb ik Auto-Sub een tweetal keer opnieuw moeten starten. In de log-files vind ik echter geen 'ERROR'. Zie txt-file in bijlage...
-
Volgens mij draai jij een oude versie van autosub.
Upgrade eerst eens.
-
Ik draai versie 6.14-1. Volgens package center is er geen update of moet ik die handmatig installeren? :o
-
Nee dat is de laatste versie.
-
Zou dit met Python kunnen te maken hebben? Ik heb versie 2.7.11-15
-
Nee die versie heb ik ook en is prima.
Ik breng binnenkort een nieuwe versie uit (in ieder geval komend weekend) daarin zijn wat kleine probleempjes opgelost maar die hadden met podnapisi te maken.
Ik heb nog wel een extra exception handler bij een call naar de addic7ed website gezet.
Misschien dat die in ieder geval wat meer duidelijkheid zal brengen.
-
Crasht hier ook weer met de laatste versie.
Lijkt een oude bug te zijn die weer terug is, want 2x na request naar SubtitleSeeker toe.
Komt nu netjes json terug, maar ten tijde van crash misschien niet.
2016-02-26 23:49:49,177 INFO getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/
2016-03-02 22:29:05,437 INFO getSubLinks: SubtitleSeeker request URL: http://api.subtitleseeker.com/get/title_subtitles/
-
Ja er zit een bugje in dat als subtileseeker geen antwoordt geeft autosub crashed op de foutmelding.
Het probleem is gelocaliseerd en opgelost.
Ik heb hem zelf nu een tijdje draaien en als dat goed blijft gaan zal ik morgen avond een nieuwe versie uitbrengen
-
Ik heb vandaag versie 0.6.20-1 geïnstalleerd, maar spijtig genoeg stopt Auto-Sub nog steeds automatisch na enkele minuten. :(
-
Er is al weer een 0.6.21 even afwachten tot Martijn tijd heeft een nieuwe versie voor Synology te maken.