Synology-Forum.nl
Packages => 3rd party Packages => Auto-Sub => Topic gestart door: Satch_23 op 06 april 2018, 20:28:23
-
Hi Ben(V),
Ik zie ineens in mijn log 'No JSON object could be decoded' meldingen. Niet voor alle series/files, maar sommige, waaronder bijvoorbeeld deze:
Problem scanning file this.is.us.s02e14.web.x264-tbs.mkv. Error is: No JSON object could be decoded
Enig idee waaraan dit kan liggen?
-
Kun je de hele regel uit de log plaatsen.
Dan kan ik zien in welke module deze foutmelding gegenereerd wordt.
Ik heb het met deze videonaam geprobeerd maar krijg geen error.
-
Hi Ben,
dank voor je snelle reactie. Ik had gisteren van genoemd probleem last bij 3 series. Vreemde was dat het probleem zich ineens ging voordoen. In runs daarvoor kreeg ik genoemde melding namelijk niet, sterker nog nooit gedaan. Daarna uit voorzorg desbetreffende series uit de queue gehaald.
Naar aanleiding van je reactie een run gedaan met desbetreffende episode. En ja je raadt het waarschijnlijk al... probleem doet zich niet meer voor. Wellicht dat het probleem aan website-zijde lag.
In ieder geval dank voor je aangeboden hulp. Ik hou het in ieder geval komende tijd in de gaten om te kijken of het probleem zich weer gaat voordoen.
-
Misschien wil je toch nog een stukje debug log rond die foutmelding plaatsen.
Het zal wel een probleem met een website zijn, maar ik zou liever een wat duidelijker foutmelding plaatsen dus wil ik weten waar deze melding vandaan komt en in welke module.
-
Hi,
een wat late reactie (het mooie weer, wat verplichtingen en zo...).
de 'volledige' melding zoals ik die nog kan terugvinden is als volgt:
06-04 07:04:48 DBG _walkDir :Processing file: this.is.us.s02e14.web.x264-tbs.mkv
06-04 07:04:48 DBG getShowid :Trying to get info for This Is Us
06-04 07:04:48 ERR _walkDir :Problem scanning file this.is.us.s02e14.web.x264-tbs.mkv. Error is: No JSON object could be decoded
Ik heb het probleem vooralsnog alleen gisteren gehad. Een nachtelijke run ging nog goed voor die serie (this is us), daarna gingen de runs voor die serie fout en vandaag dus weer goed.
-
Ok ik weet nu waar het van komt.
Tvdb heeft problemen gehad en konden daar geen gegevens opgehaald worden.
Ik zal kijken of ik een duidelijker foutmelding kan maken.
Bedankt voor de info.
-
Ben(V),
vooral jij bedankt. Mooi dat je hebt kunnen achterhalen welke website de 'boosdoener' is geweest. Hopelijk is het mogelijk om een duidelijkere foutmelding te genereren.
Tot slot bedankt voor het continu verbeteren van Autosub. Ere wie ere toekomt.