Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station Client => Topic gestart door: meesje op 05 juni 2015, 18:40:41
-
Op mijn DS109 maak ik gebruik van DSM 4.2-3255 met Cloud Station 2.2-3047. Op mijn Mac heb ik versie 3.0-3111 van de Cloud Station client software geïnstalleerd. In de instellingen heb ik aangegeven dat de client software automatisch moet starten, echter dit gebeurt niet. Hebben jullie dezelfde ervaring? Kan ik dit probleem nog melden bij Synology? Zo ja, hoe?
-
Kan ik dit probleem nog melden bij Synology? Zo ja, hoe?
Je kunt het altijd proberen.
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us
-
Bedankt. Ik heb een ticket aangemaakt. Ik ben benieuwd of mijn 4/5 jaar oude NAS nog support krijgt. In ieder geval wel netjes dat ze nog wel beveiligingsupdates uitbrengen voor DSM 4.2.
-
Synology heeft mijn vraag keurig in behandeling genomen. Echter na wat verder zoeken heb ik uiteindelijk via het Duitse Synology forum (http://www.synology-forum.de/archive/index.html/t-58555.html?s=97721220382de4858cf14d36cfb661ab) de oplossing gevonden: in de instellingen de automatisch opstart optie uit en weer aan te zetten (wel tussendoor op toepassen klikken).