Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station Client => Topic gestart door: Briolet op 01 januari 2015, 15:02:44

Titel: Cloud Status: abnormaal
Bericht door: Briolet op 01 januari 2015, 15:02:44
Gedurende een test met wachtwoorden (elders op dit forum), heb ik ook het ww van mijn hoofdaccount opnieuw ingesteld door gewoon het oude wachtwoord opnieuw te definiëren.

Wie schetst mijn verbazing dat dat tot gevolg had dat al mijn 3 clients nu de status "abnormaal' hadden. In de nas stonden ze geen van drieën nog als cliënt genoteerd.

Restarten van de cliënt computers had geen effect. Het enige wat hielp, was in de cliënts naar de optie "instellingen bewerken" te gaan en daar het wachtwoord opnieuw in te typen. Vreemd, omdat dat nog steeds het oude wachtwoord was.

In elk geval een tip voor hen die ook tegen een "Status abnormaal" aanlopen.
Titel: Re: Cloud Status: abnormaal
Bericht door: Robbedoes op 01 januari 2015, 22:58:32
Connect je dan vanaf je PC's met je hoofd account (admin)?

Heb je niet toevallig toch een kleine verandering in het WW gemaakt?
Titel: Re: Cloud Status: abnormaal
Bericht door: Briolet op 02 januari 2015, 09:32:49
Nee dat wachtwoord is identiek gebleven. Alle andere functies blijven met bewaarde wachtwoorden werken. Alleen CloudStation heeft blijkbaar alle cliënten ontkoppeld toen er opnieuw een account ww aangemaakt werd, ook al was die identiek aan het oude.