Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Runnerx op 12 november 2014, 13:45:24
-
Ik heb Cloud station geïnstalleerd en in gebruik genomen echter een bestand weigert te synchroniseren en blokkeert het verdere verloop van het programma.
Nu is dat bestand een nummer van een jpg bestand waarvan ik er duizenden op mijn computer heb staan, onmogelijk handmatig te vinden dus. Ook met de zoek functie van Windows of Adobe Brige is het niet te vinden, er dus iets vreemds aan de hand.
Mijn vragen zijn:
Iemand een idee hoe ik dit bestand kan opsporen? of anders:
Hoe ik het kan blokkeren of verwijderen in de synchronisatie lijst van het cloud program?
Of anders wat kan er met het bestand aan de hand zijn?
-
Op het bestand is waarschijnlijk het kenmerk alleen lezen gezet.
Dat kun je aanpassen door met je rechtermuisklik voor eigenschappen te kiezen.
Als je niet weet waar het bestand zich precies bevindt, kun je ook alles selecteren, ook de (data)mappen waar nog meer data onder staat. Bij het aanpassen van de eigenschap kun je het hokje (waarschijnlijk gedeeltelijk gekleurd) uitvinken en bij toepassen krijg je de vraag om dit ook op de onderliggende mappen toe te passen.
Ja dus.
Hij is dan even bezig maar dan zijn alle files niet meer read-only en CloudStation zal deze gaan syncen.
-
Dat was de oplossing bedankt :)
-
Mooi! Graag gedaan.