Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Johan1974 op 16 maart 2013, 11:00:50
-
Hallo,
Ik heb Cloud station geïnstalleerd voor 3 laptops en mijn NAS. OP de dag dat ik het installeerde zag het er heel goed uit, alles werd gesynchroniseerd en ik was helemaal happy.
Echter de volgende dag zag ik het icoontje van Cloud station op "Bezig met verbinden..." staan echter een verbinding kwam er niet.
Na een herinstallatie van Cloud station op een laptop begon de sync weer te draaien. Echter even later kreeg ik weer de zelfde melding.
Kan iemand me vertellen waar dit aan kan liggen?
Alvast bedankt!
-
Net nog even wat geprobeerd:
Als ik de Client opnieuw installeer dan blijf ik ook dezelfde melding houden.
Deactiveer ik de cloud op mijn NAS en dan weer opnieuw heractiveer dan kan ik weer verbinding krijgen met de Cloud.
Ben benieuwd hoe lang die het nu blijft doen.
-
Ik heb hetzelfde probleem
Je schreef:
"Deactiveer ik de cloud op mijn NAS en dan weer opnieuw heractiveer dan kan ik weer verbinding krijgen met de Cloud. "
Hoe is dit afgelopen?
Hoe deed je dat?
-
Wel een beetje jammer dat er 2 Topics zijn over precies hetzelfde:
http://www.synology-forum.nl/cloud-station/ds112-bezig-met-verbinden/?topicseen
@123456789, zal ik die van jou maar sluiten ? Anders wordt het hoppen tussen 2 Topics. ;)
-
Moderator,
Dit is een probleem met de DS413 en niet met de DS112.
Bovendien heeft het andere draadje mijn actuele probleem beter weer.
Dus dan liever deze draad sluiten.
-
Done ;)