Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Charm op 09 november 2014, 16:12:30
-
Het lukt mij niet Cloud Sync werkend te krijgen. Na het selecteren van een Cloud Service (Box bijv.), log ik in op het inlogscherm dat wordt getoond en vervolgens selecteer ik Grand Access. Het login window wordt dan blank en dat blijft zo. Het hoofdscherm van Cloud Sync vertoond de melding: Bezig met autoriseren, even geduld..... Ook daarin komt geen verandering. In deze toestand blijft de NAS hangen. Hetzelfde doet zich voor als ik Google Drive als service kies. De logingegevens zijn goed, dat heb ik gecontroleerd.Wat moet ik verder nog doen om dit aan de praat te krijgen?
-
Bij mij lijkt het te werken dat hij upload naar Google Drive. Echter in Drive zie ik de bestanden niet verschijnen.
-
Geef het, afhankelijk van de grote van gebruikte ruimte, even de tijd. Bij 50gb was hij bij mij een dag of 3 bezig.
-
Dan laat ik hem nog even ratelen. Ik moet ook iets van 50gb overzetten.
-
Voordat hij goed begint, is hij even bezig met vanalles en nog wat. Duurt even...
Let op dat je bij een gratis Drive account minder dan 50gb opslag hebt. Dito met standaard betaalde (30gb).
Ik zit nu aan 100gb per 24uur (Drive unlimited, DS111, Ziggo 15/180).
-
Ik heb een account van 100 GB genomen. Moet genoeg zijn. Ik zag al dat er mappen op mijn Drive stonden maar het zijn allemaal losse mapjes. Niet een map met daarin de submappen. Is wel onoverzichtelijk of kan ik dat nog veranderen?
-
waarom zou je het overzichtelijk willen hebben in Drive: er staat een lel van een zoekbalk bovenaan...
Maar volgens mij kan je gewoon structuurveranderingen doen: hij synct gewoon mee...
-
Het lukt mij niet Cloud Sync werkend te krijgen. Na het selecteren van een Cloud Service (Box bijv.), log ik in op het inlogscherm dat wordt getoond en vervolgens selecteer ik Grand Access. Het login window wordt dan blank en dat blijft zo. Het hoofdscherm van Cloud Sync vertoond de melding: Bezig met autoriseren, even geduld..... Ook daarin komt geen verandering. In deze toestand blijft de NAS hangen. Hetzelfde doet zich voor als ik Google Drive als service kies. De logingegevens zijn goed, dat heb ik gecontroleerd.Wat moet ik verder nog doen om dit aan de praat te krijgen?
Aha, geestig, 30 juni 2015 intussen en ik ervaar hetzelfde met DSM 5.2 op een DS414.
Er staat slechts één tekst bestandje in Box, maar het "bezig met autoriseren, even geduld....." duurt eindeloos.
Dus er klopt iets niet. Gebeurt eveneens met Google Drive.
Hoe lang te wachten?
-
Ook ik ervaar hetzelfde probleem. Is hier al een oplossing voor gevonden?