Synology-Forum.nl
Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: BamBam op 08 maart 2012, 21:14:54
-
Hoi mensen,
Sinds kort ben ik in het bezit van een prachtige DS212+ en heb vanaf dag 1 kunnen genieten van de prachtige Dsm 4.0.
Één van de prachtige functie's is uiteraard de cloud. Ik heb mijzelf hier ook aan gewaagd, en kwam tegen het volgende probleem te stuitten waar jullie me mogelijk mee zouden kunnen helpen.
Ik heb in mijn netwerk drie laptops, deze drie staan alledrie in de cloud aangemeld als admin met volledige rechten. Twee van de laptops vinden elkaars bestanden wel, de derde heeft alleen de eigen documenten waar, de andere twee ook niet bij kunnen.
Op windows heb ik de instellingen voor bestanden en mappen delen ook aangepast. Firewall heeft ook bied ook geen tegenstand. Namelijk zonder firewall heeft hij het zelfde probleem.
Ik ben benieuwd of jullie hier misschien nog iets mee kunnen?
Alvast bedankt,
BamBam
-
Ik heb inmiddels contact gehad met het Synology Support team. En ik dacht aangezien niemand hier antwoord op heeft gegeven dat het antwoord van Synology misschien in de toekomst andere mensen kan helpen.
Het antwoord is eigenlijk vrij simpel. De EZcloud service heeft een limitatie van maximaal twee ip adressen die live kunnen synchroniseren.
Oplossing voor het probleem volgt snel!
-
2 ip adressen?
Is dat model afhankelijk?
De grotere modellen kunnen meerdere gebruikers aan maar nooit meer dan twee vanwege dit probleem?
Ik heb momenteel 2 externe gebruikers, merk dat dus net niet.