Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Woohoo op 20 december 2014, 14:49:52
-
Hallo allemaal,
Sinds een aantal weken heb ik het probleem dat er vanaf mijn MacBook Pro (Mavericks) geen sync meer plaatsvind met Cloudstation. Hiervoor werkte alles vlekkeloos.
Op mijn iMac (Yosemite) draait wel alles zoals het hoort, en op de NAS wordt ook alles keurig gesynced.
Maar als ik in de Client list kijk van Cloudstation (op de NAS) zie ik ook dat de MacBook 'offline' is, en de iMac online. De client app op de MacBook laat ook continue 'connecting' zien.
Een trucje wat ik eerder probeerde (client app op 'Pause' zetten, en daarna weer op 'Resume') en werkte, werkt nu ook niet meer. Heeft dit te maken met de laatste Client App update?
Weet iemand waar dit aan kan liggen en of dit te verhelpen is?
-
Opgelost!
Op mijn iMac (een verse nieuwe) log ik in via QuickConnect naar Cloudstation. Op de Macbook niet.
Blijkbaar vindt Cloudstation dat niet fijn, en krijgt de connectie via Quickconnect voorrang.
Op de MacBook nu ook via QuickConnect ingelogd op Cloudstation en het draait weer als een zonnetje.
p.s.: Ik zal eerst zelf verder zoeken voordat ik weer iets in dit forum plaats. Sorry... :oops:
-
No problem, mooi dat het weer werkt en bedankt voor het melden. 8)