Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1910 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

File Station geeft "eigen computer" niet weer

Gestart door jlkBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 2
Gelezen: 4046
Laatste bericht 20 april 2012, 21:47:54
door jlk
Ebode 68P2P icm surveillance station

Gestart door PDRBoard Surveillance Station

Reacties: 4
Gelezen: 1450
Laatste bericht 10 februari 2016, 08:27:55
door emileheijden
Muziek in Photo Station

Gestart door LBevaartBoard Photo Station / Photos

Reacties: 0
Gelezen: 998
Laatste bericht 27 maart 2016, 11:49:44
door LBevaart
Cloud Sync blijft staan

Gestart door abbcdcgBoard Cloud Sync

Reacties: 4
Gelezen: 3711
Laatste bericht 10 juli 2020, 14:03:07
door jkk
Cloud Sync gebruiken om een backup te maken naar STACK

Gestart door RPSBoard Cloud Sync

Reacties: 0
Gelezen: 2160
Laatste bericht 19 juni 2016, 17:54:26
door RPS