Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1971 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

Surveillance Station onstabiel, loopt vast

Gestart door gertjanBoard Surveillance Station

Reacties: 3
Gelezen: 2676
Laatste bericht 06 december 2012, 00:26:08
door gertjan
Audio Station vanaf Ipod icm gast account

Gestart door SandwichmanBoard iOS Apps (iPhone, iPad en iPod)

Reacties: 8
Gelezen: 5480
Laatste bericht 31 juli 2011, 02:48:25
door j.toet
Bezig met het opnieuw rangschikken van de mediabestanden

Gestart door keshoeBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 2
Gelezen: 2802
Laatste bericht 13 november 2009, 09:49:31
door aboelen
VERPLAATST: muziek inventariseren voor audio station

Gestart door BirdyBoard Audio Station

Reacties: 0
Gelezen: 1428
Laatste bericht 12 mei 2017, 20:28:59
door Birdy
Na 6.1.3-15152 update, start NAS niet meer op.

Gestart door chrisdrhBoard Synology DSM 6.1

Reacties: 91
Gelezen: 12597
Laatste bericht 05 augustus 2017, 11:25:33
door chrisdrh