Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 2127 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

Audio Station geen bestanden

Gestart door profshotBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 0
Gelezen: 1620
Laatste bericht 04 oktober 2010, 19:01:49
door profshot
Audio Station vanaf Ipod icm gast account

Gestart door SandwichmanBoard iOS Apps (iPhone, iPad en iPod)

Reacties: 8
Gelezen: 5701
Laatste bericht 31 juli 2011, 02:48:25
door j.toet
VERPLAATST: Download Station

Gestart door Robert KoopmanBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 8143
Laatste bericht 18 februari 2019, 10:23:56
door Robert Koopman
HDD schijf opnieuw gebruiken

Gestart door GreyedUserBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 1493
Laatste bericht 26 juni 2019, 15:52:16
door ZwaaiHaai
VERPLAATST: Synology en Huawei Cloud

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 1276
Laatste bericht 07 oktober 2019, 09:36:59
door Birdy