Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1904 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

VERPLAATST: Download Station

Gestart door Robert KoopmanBoard Synology DSM algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 3130
Laatste bericht 18 februari 2019, 10:23:56
door Robert Koopman
HDD schijf opnieuw gebruiken

Gestart door GreyedUserBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 1279
Laatste bericht 26 juni 2019, 15:52:16
door ZwaaiHaai
VERPLAATST: Synology en Huawei Cloud

Gestart door BirdyBoard Netwerk algemeen

Reacties: 0
Gelezen: 1206
Laatste bericht 07 oktober 2019, 09:36:59
door Birdy
Opnieuw beginnen

Gestart door IncredimanBoard NAS hardware vragen

Reacties: 4
Gelezen: 712
Laatste bericht 14 januari 2020, 14:58:23
door Birdy
Surveillance Station neemt alles op ondanks instelling met bewegingsdetectie

Gestart door knarf59Board Surveillance Station

Reacties: 0
Gelezen: 3012
Laatste bericht 25 april 2020, 20:02:06
door knarf59