Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1927 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

Download Station werkt niet meer.

Gestart door hansje40Board Download Station

Reacties: 0
Gelezen: 2583
Laatste bericht 19 december 2011, 19:34:07
door hansje40
Geen toegang file station met ipad / iphone

Gestart door Sander 1977Board File Station

Reacties: 1
Gelezen: 2111
Laatste bericht 27 februari 2012, 14:00:24
door Sander 1977
Media Server vs Video Station

Gestart door NeptunusBoard Media Server (UPNP/DLNA)

Reacties: 0
Gelezen: 4345
Laatste bericht 25 februari 2013, 13:02:14
door Neptunus
Dubbele torrents in Download Station via RSS

Gestart door methinxBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 1676
Laatste bericht 19 april 2013, 08:03:58
door methinx
Standaard laden van Photo Station

Gestart door DSM'tjeBoard Photo Station / Photos

Reacties: 16
Gelezen: 7092
Laatste bericht 23 mei 2013, 08:25:10
door DSM'tje