Auteur Topic: Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw  (gelezen 1972 keer)

Offline sybedejong

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 2
Ik heb al een tijdje een probleem met het syncen van Cloud Station op mijn iMac. Het probleem lijkt zich alleen in een van de gebruikersprofielen voor te doen, want de andere gebruikers kunnen wel gewoon hun 'home' map van cloud station syncen.

Ik krijg bij het aanmelden bij Cloud Station steeds de melding "Er is een onbekende fout opgetreden, start Cloud Station opnieuw". Helaas kan ik niets vinden waar dit aan zou kunnen liggen. Ik heb al getracht om het profiel te verwijderen en daarna weer te koppelen, maar helaas heeft dit nog geen succes gehad. Daarnaast heb ik ook Cloud Station volledig verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Ook zonder succes.

Zijn er nog andere opties die ik kan proberen zonder het gehele gebruikersprofiel van mijn iMac te verwijderen?


 

moet nieuwe map in cloud altijd eerst leeg zijn ?

Gestart door pa3hioBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 2
Gelezen: 2234
Laatste bericht 03 oktober 2013, 08:13:28
door pa3hio
Sub forum Photo station verwijderen van vast gezet item

Gestart door Software onbekendBoard Vragen en opmerkingen OVER het forum

Reacties: 0
Gelezen: 4578
Laatste bericht 12 december 2013, 10:13:20
door Software onbekend
audio station wav attributes

Gestart door franckyBoard Audio Station

Reacties: 2
Gelezen: 1453
Laatste bericht 14 januari 2014, 17:36:32
door francky
hoe kan je photo station 6 beveiligen met wachtwoord

Gestart door henkdBoard Photo Station / Photos

Reacties: 7
Gelezen: 3706
Laatste bericht 22 januari 2016, 20:14:59
door walberg
opnieuw aansluiten Nas

Gestart door Roma25Board Windows

Reacties: 3
Gelezen: 2167
Laatste bericht 10 maart 2014, 16:55:46
door Roma25