Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Moris op 17 maart 2012, 14:37:39
-
Ik geraak van buitenaf niet meer op mijn NAS, omdat mijn account is vervallen.
Nochtans heb ik aan alle voorwaarden voldaan :?:
Hieronder ziet u de mail die ik kreeg vanuit Synology!
Beste gebruiker,
Mijn-naam.DSmyNAS.net is verstreken en wordt nu uit ons systeem verwijderd. DDNS
hostnamen moeten om de 30 dagen worden bijgewerkt om te voorkomen dat ze van ons systeem worden verwijderd.
Als u de DDNS-service die Synology aanbiedt wilt blijven gebruiken, moet u deze dienst inschakelen op uw DiskStation.
met vriendelijke groeten,
Synology DDNS Service
-
Bestaat het officieel wel al 30 dagen?
Melding maken bij Synology is het enige wat je kan doen denk ik/
-
Bedenk me nu, heeft dit wel met Cloudstation van doen?
Dit is toch meer zo'n service als van DynDNS.com?
-
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen :mrgreen:
-
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen :mrgreen:
Zie dat de naam die ik gekozen heb voor cloudstation nu ook vervallen is.
Ik gebruik geen DDNS service van Synology maar van DynDNS.org.
Kan ook nergens vinden bij Synology waar ik de naam kan resetten.
Vul ik het nummer van Cloustation in werkt het opeens wel weer goed.
Ik ga die naam maar niet meer activeren denk ik.
In heb begin werkte het vrij goed, nu twijfel ik er aan.
-
Intussen weer een nieuwe naam aangemaakt bij ezCloud (DDNS).
Ik hoop nu dat ze na 30 dagan deze weer niet verwijderen :mrgreen:
Zie dat de naam die ik gekozen heb voor cloudstation nu ook vervallen is.
Ik gebruik geen DDNS service van Synology maar van DynDNS.org.
Kan ook nergens vinden bij Synology waar ik de naam kan resetten.
Vul ik het nummer van Cloustation in werkt het opeens wel weer goed.
Ik ga die naam maar niet meer activeren denk ik.
In heb begin werkte het vrij goed, nu twijfel ik er aan.
Word je ddns wel goed geupdate door je synology?
Want dan zou hij niet mogen vervallen namelijk.
-
De update van Dyndns.org zie ik dagelijks in de log staan, niet dat het ip adres anders is geworden maar hij checkt dat blijkbaar dagelijks.
Hoe deze Synology naam wordt gecheckt weet ik eigenlijk niet precies, zie er nooit wat over verschijnen.
Maar twee clients omgezet naar dat nummer en dat werkt, vooralsnog, weer prima.
Werken met een naam is wat makkelijker dan met een nummer.
-
Dat klopt, vreemd dat je deze functie nu kwijt bent..
-
Nu krijg ik ook een dergelijke mededeling en weet niet wat ik moet doen. Hoe is dit destijds opgelost en waar heeft de melding betrekking op?
Dank voor jullie hulp.
-
Ook ik krijg nu deze melding :?
Ik kan nog wel aanmelden bij synology cloud.
Hij geeft ook als status: normaal.
wat wordt ik nu geacht te ondernemen dan?
-
Deze melding ?
You have not logged in to the Synology website using your account aaaa@aaa.nl (http://mailto:aaaa@aaa.nl), simply ignore this message, and your account will be removed automatically.
gewoon inloggen op https://myds.synology.com/ (https://myds.synology.com/) zodat je account geactiveerd blijft, lijkt me.
Probleem is alleen dat je alleen maar errors krijgt bij inloggen op dit moment :?
-
Wel een beetje bizar dat dit niet kunnen inloggen al zo lang moet duren....
-
Ik heb denk ik dezelfde problemen. Ik word er gek van en snap er helemaal niks meer van.
-
Ook ik kreeg de email meldingen van Synology. Echter inloggen is nog steeds mogelijk met de door mij destijds aangemaakte domeinnaam. Voor zover dus nog niets loos.
-
Ik kan ook nog steeds thuis inloggen met m'n synology.me adres ; ook op andere PC's dus zit niet in de cache of zo.
En als je simpel wordt van al die e-mails ; e-mail optie 'DDNS registration failed' uitzetten in Control Panel - Notification - Advanced - onder System ...
-
Mijn EZcloud ID is vervallen en geen idee waar ik deze weer kan activeren.
Maar is eigenlijk totaal niet nodig als je een eigen domein hebt draaien op de NAS.
Cloudstation van mijn laptop afgegooid, er opnieuw opgezet en mijn domeinnaam ingevuld.
Dit lijkt zelfs veel beter te werken dan voorheen.
-
In welk opzicht werkt het beter als ik vragen mag?
-
Lijkt gewoon sneller te gaan en het icoontje is nu steeds groen in plaats van blauw.
En blauw is toch "bezig" met synchroniseren? Dat is nu echt zo klaar.
Alsof mijn NAS beter/sneller gevonden wordt door de applicatie. En dat is vast ook zo, gaat nu via Dyndns.org ipv Synology.
Ok, als je het externe ip adres opgeeft moet dat ook goed werken maar met een dynamisch ip adres is dat weer niet handig.