Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: don_care100 op 09 maart 2012, 11:33:09

Titel: Kan geen verbinding tot stand brengen op het werk
Bericht door: don_care100 op 09 maart 2012, 11:33:09
Het lukt me niet om een verbinding tot stand te brengen met Cloud station op mijn werk. Waarschijnlijk zit alles stevig dichtgetimmerd en is dat de reden dat het niet lukt. Ik heb het met het ezcloud id geprobeerd en met mijn dns naam (nas.mijndomeinnaam.com). Ik heb ook poort 6690 op mijn router gerouteerd naar poort 443 maar ook op die manier lukt het niet.

Met mijn dropbox account lukt het wel, maar daar kan ik de proxy gegevens invullen. Iemand enig idee hoe ik het wel werkend kan krijgen?

-Is de proxy manier van Dropbox iets wat later in cloud station komt?
-Kan ik andere poorten gebruiken als 443?

Alvast bedankt !!!

Een tevreden synology gebruiker