Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Lipsch op 22 april 2016, 19:48:11

Titel: Map 'drive' in cloudstation in sync
Bericht door: Lipsch op 22 april 2016, 19:48:11
Update naar DSM6 en hiermee ook cloudstation een update gehad.

Tot op heden waren de mappen direct onder de map 'cloudststion' in sync met mijn laptop en telefoon.

Na de update is er een map 'drive' toegevoegd die vervolgens in sync is. De originele bestanden staan er dus ook nog.

Deze nieuwe map is alleen bij mijn persoonlijke cloud toegevoegd. Zakelijke accounts hebben dit niet.

Heeft iemand hier een idee waarom?

Titel: Re: Map 'drive' in cloudstation in sync
Bericht door: Robbedoes op 23 april 2016, 17:57:46
Heb ik zoiets ook gehad toen ik de PC cliënt update
Ik had toen het verkeerde programma Synology Cloud Station Back-up gebruikt.

Ik heb alles gede-installeerd en de extra map verwijderd.
Daarna de juiste software (Synology Cloud Station Drive) geïnstalleerd en de instellingen weer gedaan.
Daarna werkte alles weer perfect en herkende hij de oude Sync files op mijn NAS.