Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: Britton op 02 juli 2017, 20:11:39
-
Recentelijk was er te weinig intern geheugen om een update te doen voor de NAS. Omdat alles op een backup stond dacht ik even snel alles te wissen van de NAS (hard reset) en dan weer opnieuw alles erop zetten.
Werkte prima, alleen cloudstation werkt niet mee. Ik krijg mijn PC niet meer gekoppeld aan de NAS met Cloudstation. Zowel op de PC als op de NAS cloudstation (compleet) verwijderd en opnieuw begonnen. Helaas geen succes en krijg ik de melding die in het onderwerp te lezen is.
Log ik in met mijn iphone, met hetzelfde account, dan geen enkel probleem. Log in, kan alles koppelen en het werkt. Log ik in met een externe NAS server (die voor de hard reset ook gekoppeld was), dan krijg ik daar ook de foutmelding te zien zoals in het onderwerp staat.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?