Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: marceljanssen op 21 augustus 2014, 23:44:40
-
Ik krijg het niet meer voor elkaar om een verbinding te maken via Cloud Station App (recente Mac OS X versie). Het heeft lange tijd probleemloos gewerkt, maar zonder aanleiding werkt syncen niet meer.
QuickConnect gegevens geven 'verbonden' als status.
Onderstaande truc uit een ander topic heb ik zonder succes uitgevoerd;
Cloudstation uit
NAS uit
NAS aan
Cloudstation aan (wat dus niet meer werkt...)
TimeMachine backups werken prima. DSM 4.3
Heeft iemand een oplossing?
-
Ik heb hetzelfde probleem. Heb sinds kort een DST214SE. Ik kan wel met mijn mobiel (Windows Phone) op de NAS komen, maar niet met een computer met Cloud Station. Krijg dus ook: Ongeldige QuickConnect-ID.
-
Ik kan wel met mijn mobiel (Windows Phone) op de NAS komen
Dus met QC en DS Cloud ?
Welke versie DSM draai je ?
Neem eigenlijk aan DSM 5, kijk dan even in
[attachimg=1]
-
Bij mij is het probleem inmiddels opgelost door de DSM te upgraden naar versie 5.0 (update 4).
-
Ik kan wel met mijn mobiel (Windows Phone) op de NAS komen
Dus met QC en DS Cloud ?
Welke versie DSM draai je ?
Neem eigenlijk aan DSM 5, kijk dan even in
(Link naar bijlage)
Ja, inderdaad met QuickConnect en DS Cloud en ik heb precies dezelfde versie van DSM 5.