Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: rikjan1996 op 27 november 2012, 20:51:10
-
Hallo
Ik heb gisteren geporteerd om mijn PC met mijn Synology DS212J te synchroniseren via Cloud Station met Quickconnect. Maar als ik Cloud Station aanzet dan staat er bij de status van Quickconnect de hele tijd alleen maar "bezig met registeren". Is er iemand die weet wat ik hieraan kan doen of wat ik fout heb gedaan bij het aanzetten van Cloud Station of Quickconnect.
Alvast bedankt
-
Beste Rikjan,
Ik heb sinds een aantal dagen ook dezelfde melding in het QuickConnect menu staan.
Je kunt de Cloudstation wel gebruiken.
In plaats van de QuickConnect ID kun je ook je IP-adres invullen, zie bij DDNS voor je interne en externe adres.
succes !
-
Hoi
Bedankt voor de snelle reactie. Ik ga het proberen.
-
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg cloudstation ook niet aan de praat met Quickconnect.
Nu lukt het me dus ook niet als ik het (lokale) ip adres van de NAS invul.
Ik heb zoals in vorige post staat bij DDNS gekeken maar daar staat als intern adres (gateway) het adres van mijn router. Als ik dat invul werkt het als nog niet.
Welk lokaal ip adres moet ik invullen in de cloudstation client om lokaal mijn bestanden te kunnen synchroniseren via cloudstation?
-
Yuri,
om cloudstation lokaal te synchroniseren moet je het IP-adres van de synology invoeren.
Zie je netwerk instellingen op de synology.
succes.