Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: JackFila op 23 mei 2015, 10:24:33

Titel: status niet normaal
Bericht door: JackFila op 23 mei 2015, 10:24:33
Sinds de nieuwe DSM-update 'DSM 5.2-5565' komt de vermelding Cloud station 'status niet normaal' en verschijnt achter het wolkje van Cloud Station een rood uitroepteken. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit verhelpen?
Titel: Re: status niet normaal
Bericht door: Robert Koopman op 23 mei 2015, 10:29:46
Je bedoeld aan de client kant?
Heb je die versie al bijgewerkt?
Bij mij kwam deze vraag vanzelf na een seconde of 10-30 denk ik.
Na updaten was het weer allemaal "gezond".
Titel: Re: status niet normaal
Bericht door: Birdy op 23 mei 2015, 10:40:17
Cloud Station op NAS moet eerst worden bijgewerkt en daarna de Client (kun je downloaden via Cloud Station op de NAS).

[attachimg=1]
Titel: Re: status niet normaal
Bericht door: Robert Koopman op 23 mei 2015, 10:51:03
Dat updaten van Cloud Station gaat toch via Package Center?
Daar verschijnt een nummer met het aantal updates in het icoontje toch?
Ik ging er van uit dat de TS dat wel al gedaan had, dan werkt de client op de PC namelijk niet meer zonder eerst een update te doen.
Titel: Re: status niet normaal
Bericht door: Birdy op 23 mei 2015, 10:59:55
Citaat
Dat updaten van Cloud Station gaat toch via Package Center?
Klopt, geef alleen aan hoe je de client kunt downloaden  ;)