Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: jan24 op 25 december 2012, 15:39:40

Titel: Stopt met downloaden
Bericht door: jan24 op 25 december 2012, 15:39:40
Via de applicatie Cloud Station op Windows heb ik het volgende probleem.

Ik heb ongeveer 30GB aan bestanden op de NAS gezet via \NASNAAMhomeCloudStation
Vervolgens heb ik de applicatie Cloud Station aangezet en hij was ongeveer al gauw (binnen 1 uur) op 1.5GB.
Daarna heb ik PC en de NAS 's nachts aangelaten en is niet verder gekomen dan 1.7GB.
En hij wil dus niet echt veel verder meer, wat ik erg vreemt vindt.

Dit probleem had ik ook andersom.
Wanneer ik de bestanden van 50GB (20GB meer dan de vorige voorbeeld) erop zet via de Cloud Station applicatie en dus niet via \NASNAAMhomeCloudStation
Stopte hij op een gegeven moment met uploaden.

Daarom dacht ik om het eerst te uploaden naar \NASNAAMhomeCloudStation om zo het probleem op te lossen.
Natuurlijk heb ik daarvoor eerst alle bestanden die erop waren gezet eraf gehaald.

Overige info:
- Ik gebruik de Synology DS413.
- De PC en de NAS staan op hetzelfde netwerk.
- Cloud Station staat ingesteld op de interne IP adres.
- Ik gebruik geen Admin account.
- De gebruiker heeft als Quota 0 (dus geen limiet).
- De gebruiker heeft de rechten om Cloud Station te gebruiken.
- Heb geen VPN ingesteld omdat het op het interne netwerk is.

EDIT: Wat me ook net is opgevallen is dat als ik naar de eigenschappen ga vande map CloudStation staat er dat er 1,7GB op staat.
Wanneer ik in de map CloudStation ga staat er 1 map.
Als ik daar de eigenschappen van bekijk staat er 700MB.
Dus er wordt 1GB gebruikt terwijl er eigenlijk geen bestanden staan?

Heeft iemand enig idee wat het probleem hier is?
Alvast bedankt.

Jan24