Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: exserco op 15 juli 2015, 08:27:04

Titel: sync probleem
Bericht door: exserco op 15 juli 2015, 08:27:04
Ik heb gemerkt dat de client op mijn pc voor één of andere reden niet automatisch startte met Windows.
Ondertussen had ik al een paar bestanden gewijzigd die normaal gesynced worden door de Syno tool.
Dus eerst De Cloud Station Client op mijn pc met versie 3.2-3482 gestart en deze gaf zijn mooi groene vinkje, ten teken dat voor hem alles ok was.
Dit vertrouwde ik niet erg en ik ging manueel checken naar een bestand dat ik had toegevoegd.
Jawel hoor....... mijn vrees werd waarheid.
Het bestand stond in de verkenner als zijn gesynced tussen pc en Syno met het groene vinkje erbij.
Helaas stond het bestand NIET op de Syno.

Ondertussen al eens de Cloud Station client op de pc opnieuw geïnstalleerd en gehoopt dat hij dit zou fixen, maar helaas, het bestand werd niet meegekopieerd.
Ik heb het bestand dan even geopend, opnieuw opgeslagen op dezelfde locatie, en toen kopieerde hij het wel mee.

Hoe kun je de Syno verplicht een ganse taak opnieuw laten controleren om te zien of die volledig is?
Want nu heb ik er geen vertrouwen in dat wel degelijk alles wat ik wil, op de NAS gesynced wordt/is.
Titel: Re: sync probleem
Bericht door: exserco op 20 juli 2015, 14:34:29
Niemand?
Titel: Re: sync probleem
Bericht door: raym0nd93 op 20 juli 2015, 18:10:04
Ik gebruik cloud sync maar het werkt bij mij allemaal prima. Zodra ik op opslaan in een word document oid zie ik gelijk een sync melding.