Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: wajime op 15 maart 2013, 00:02:20

Titel: sync werkt niet goed.
Bericht door: wajime op 15 maart 2013, 00:02:20
Sinds vandaag werkt de sync niet goed meer terwijl er niets is veranderd aan de DS of de computers.
Ik heb 3 apparaten en een gebruiker.
1. Desktop pc W7
2. Laptop W8
3. Tablet Android 4.2

Bestandje toegevoegd op de desktop geen sync op de laptop en tablet.
Bestandje toegevoegd op de laptop geen sync op de desktop wel sync op de tablet.
Bestandje toegevoegd op de tablet geen sync op de desktop wel op de laptop.

Wie het weet mag het zeggen, ik snap er niets meer van.

Na het afsluiten van Cloud Station op de desktop en weer opnieuw starten werkt alles weer zoals het hoort.
Helaas heb ik dat al is een keer eerder moeten doen. Dus ik kan op dit moment niet zeggen dat het betrouwbaar werkt.
Met dropbox deze problemen nooit gehad.

Iemand soort gelijke ervaringen?
Titel: Re: sync werkt niet goed.
Bericht door: Briolet op 15 maart 2013, 11:48:59
Ik heb op alle computers een eigen cloud folder (die op de nas in home staat) en daarnaast nog 1 of 2 andere folders in de cloud. Op één computer heb ik een paar weken gehad dat die in Home niet meer update. In het menu zag je dan een paar week staan: bezig met bijwerken. De andere folders werkten nog steeds perfect op die computer. Het lag dus niet aan de verbinding. Met de komst van 4.2 was hij plots wel geupdate, maar dat kan ook toeval zijn omdat het bij 4.2 beta nog wel steeds mis was en het onder 4.1 ook al mis was.
(Alles met een mac cliënt)