Synology-Forum.nl
Packages => Officiƫle Packages => Cloud Station & Drive => Topic gestart door: pvds op 25 februari 2015, 10:29:57
-
L.S.
Versiegeschiedenis cloudstation niet zichtbaar!
Situatie:
map is van een gebruiker onder homes
syncen gaat perfect
maar kan geen versiegeschiedenis zien..
Wie weet wat er fout is??
bvd Pvds
-
Misschien versies op 0 ?
-
Staan op 32
-
Waar bekijk je dat?
Toch wel in Cloud Station zelf en niet in de mappen.
-
Uiteraard via cloudstation
-
Heeft echt niemand een idee ?????
-
Nou, toevallig heb ik gisteren CS even getest voor iets anders maar, toen ook gekeken in "Versiegeschiedenis" binnen CS, ik kon daar gewoon alles bekijken wat ik getest had, ook een bepaalde versie restored.
Had alles gewoon standaard gelaten, niets bijzonders gedaan en het werkt dus bij mij gewoon goed.
Wat er dan bij jou misgaat ? Geen idee, sorry.
-
heb je dan ook onderstaande structuur?
bijv . homes --> user --> Cloudstation --> mappen die synced moeten worden
-
Nee, (even uit m'n hoofd) alleen maar een gedeelde Map van NAS naar PC en terug.
-
ben benieuwd !.. heb je tijd om dat te testen komende dagen?
-
Hoe bekijk je de versiegeschiedenis: Op de Nas of op de PC?
Op de PC kies ik gewoon de file en via het contextueel menu (ctrl-click op de mac), kies ik de optie om de versiegeschiedenis te bekijken. Maakt niet uit of het de persoonlijke cloud is (home) of de algemene cloud (share)
-
Ik bekijk op de nas in het cloudstation en dan naar "versiegeschiedenis"
Daar zie ik een map cloudstation staan en als ik de map open dan krijg ik niet de mappen die ik synced
-
ben benieuwd !.. heb je tijd om dat te testen komende dagen?
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
-
Ja duidellijk. Bij mij mis ik dus de inhoud van de mappen die gesynced worden. Wat zou ik nu fout hebben gedaan?..
-
Ik heb werkelijk geen idee, het is allemaal recht to recht aan gegaan bij mij.
Je zou een ticket kunnen inleggen hiervoor:
Synology Ticket:
https://myds.synology.com/support/support_form.php?lang=nld
Of als je DS is geregistreerd of wilt registreren en dan een ticket:
https://myds.synology.com/support/register.php?lang=nld
Of via DSM (alleen versie 5 en hoger): Hoofdmenu > Support Center > Contact Support.
Of als je wilt bellen:
https://www.synology.com/nl-nl/company/contact_us
-
Bedankt voor de moeite en je informatie, ik ga nog testen dmv nieuwe map te syncen .. is kijken wat deze dan doet.. Daarna ga ik een ticket aanmaken. Tot schrijfs.
-
Je moet wel inloggen met je account waarmee CloudStation synct.
Dus niet met het admin account.
-
Je hebt helemaal gelijk... dat was het dus.. Inloggen met account van user.
Ik dacht dat de admin alles te zien kreeg maar dat is dus niet zo.
Grandioos!!!!> bedankt allemaal voor de hulp.
-
Graag gedaan!