Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Sync => Topic gestart door: pvdw007 op 04 februari 2025, 22:29:24

Titel: Cloud Sync Autorisatie Mislukt.
Bericht door: pvdw007 op 04 februari 2025, 22:29:24
Hallo allemaal.

Ik heb een probleem waar ik zelf niet meer uit kom.
Mijn cloud sync bleef opeens hangen en ik kreeg hem niet meer aan. Ik heb de taak verwijderd en wou hem opnieuw aanmaken. Nu krijg ik enkel een melding als in de scherm afbeelding.

[attachimg=1]

Wat heb ik al geprobeerd:
1. DSM update naar de laatste versie 7.2.2 (04-02-2025)
2. Cloudsync update naar de laatste versie (04-02-2025)
3. deinstallatie en installatie van cloudsync.
4. In Microsoft 365 machtigingen verwijderd en  synology opnieuw laten aanmaken.

Ik heb het idee dat het iets met de tijd te maken heeft.
in de foutmelding staat namelijk de tijd een uur vroeger dan het echt is.
Echter in de nas en in Microsoft 365 staan alle tijden en zones op de juiste tijd.

Waarom ik denk dat dit verder met de tijd te maken heeft is het feit dat ik ook niet meer kon inloggen met 2fa omdat de code steeds fout was. Dit heeft ook vaak met "tijd" te maken. Dit heb ik inmiddels gereset en werkt weer.

Heeft iemand deze foutmelding ooit wel eens gezien? ik kom hem iet tegen op internet of andere forums.

Alvast bedankt voor de assistentie.