Synology-Forum.nl

Packages => Officiële Packages => Cloud Sync => Topic gestart door: abbcdcg op 24 april 2016, 21:28:56

Titel: Cloud Sync blijft staan
Bericht door: abbcdcg op 24 april 2016, 21:28:56
Hallo,

De Rsync backup werkt inmiddels perfect. Tevens maak ik via Cloud Sync ook een backup naar Dropbox. Hierbij valt op de deze blijft hangen op de tekst 'Bezig met de synchronisatie van 1 bestanden'. In de Broncontrole zie ik dat er geen netwerkactiviteit is.

Kan ik ergens achterhalen welk bestand dit is, en of dit klopt? Hij blijft hier inmiddels ruim 2 dagen op 'hangen'.

B.v.d. !
Titel: Re: Cloud Sync blijft staan
Bericht door: Birdy op 24 april 2016, 21:50:23
Toevallig vanmiddag zitten testen voor een andere Topic en liet tegen hetzelfde probleem aan:

[attachimg=1]

Echter, toen ik in Dropbox keek was de file binnen maar een half later nog steeds dezelfde status.

Denk dat dit een bug is, zou hiervoor een Ticket inleggen.
Titel: Cloud Sync blijft staan
Bericht door: abbcdcg op 05 mei 2016, 17:21:29
Inmiddels antwoord van Synology.

Bij mij was het probleem een mapnaam met daarin de letter 'ë' verwerkt. Map verwijderd, en weer lopen als een tierelier. Lijkt er op dat het OS niet met bepaalde characters om kan gaan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Titel: Re: Cloud Sync blijft staan
Bericht door: sjaakboot op 13 juni 2016, 07:42:53
Hier hetzelfde probleem. Tijdens de synchronisatie blijft hij hangen op 1 bestand. Al mijn mappen en bestanden al nagelopen op bijzondere leestekens maar dat lost het probleem niet op.

Kan ik ergens zien welk bestand hij probeert te synchroniseren?

Bedankt!
Titel: Re: Cloud Sync blijft staan
Bericht door: jkk op 10 juli 2020, 14:03:07
Topic is 4 jaar oud, maar het probleem nog niet opgelost.
Gelukkig was de uitleg hierboven behulpzaam.
Ik had een map 'Privé' in de cloud staan en die blokkeerde de boel.