Auteur Topic: Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."  (gelezen 1936 keer)

Offline SvH

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."
« Gepost op: 17 augustus 2021, 11:09:45 »
Cloud Sync naar DropBox heeft gewerkt maar de link was gebroken dus probeerde ik het opnieuw in te stellen.

Ik krijg nu na het kiezen van DropBox > Next > API Request (Allow) > Redirect your personal information back to http://1XXXX:5000, please make sure http://1XXXXXX:5000 is your DS domain. > Agree > de melding: "Unknown error occurs. Please try again later."

Ik werk op een Mac. Meerdere browsers geprobeerd, lukt niet.

Network aan/uit gevinkt manually configure DNS server geprobeerd.
8.8.8.8
8.8.4.4
2001:4860:4860::8888

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

2001:4860:4860::8844
  • Mijn Synology: DS413


 

Opgelost: Ik krijg cloud station niet meer gekoppeld

Gestart door Erwin1Board Cloud Station & Drive

Reacties: 1
Gelezen: 2471
Laatste bericht 04 maart 2015, 11:58:09
door Erwin1
Hoe kan ik op via Cloud Station files Privé houden, en andere files delen met co

Gestart door David De SpiegeleireBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 1
Gelezen: 3003
Laatste bericht 16 februari 2014, 14:57:06
door Briolet
Synology Cloud Station Drive start niet onder Windows

Gestart door DelacourBoard Windows

Reacties: 9
Gelezen: 4835
Laatste bericht 17 juli 2018, 10:39:36
door Ben(V)
Computer loopt vast door Cloud Station Backup

Gestart door HerbertBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 6
Gelezen: 2723
Laatste bericht 30 september 2019, 14:42:55
door Herbert
Cloud Station Synchronisatie blijft steeds vast hangen

Gestart door synologyuserBoard Cloud Station Client

Reacties: 3
Gelezen: 5455
Laatste bericht 19 februari 2016, 18:13:38
door synologyuser