Auteur Topic: Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."  (gelezen 1090 keer)

Offline SvH

  • Bedankjes
  • -Gegeven: 0
  • -Ontvangen: 0
  • Berichten: 1
Cloud Sync error: "Unknown error occurs. Please try again later."
« Gepost op: 17 augustus 2021, 11:09:45 »
Cloud Sync naar DropBox heeft gewerkt maar de link was gebroken dus probeerde ik het opnieuw in te stellen.

Ik krijg nu na het kiezen van DropBox > Next > API Request (Allow) > Redirect your personal information back to http://1XXXX:5000, please make sure http://1XXXXXX:5000 is your DS domain. > Agree > de melding: "Unknown error occurs. Please try again later."

Ik werk op een Mac. Meerdere browsers geprobeerd, lukt niet.

Network aan/uit gevinkt manually configure DNS server geprobeerd.
8.8.8.8
8.8.4.4
2001:4860:4860::8888

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden?

2001:4860:4860::8844
  • Mijn Synology: DS413


 

DSM 4.3 en Symform Cloud Backup

Gestart door hansiedownBoard Synology DSM 5.1 en eerder

Reacties: 3
Gelezen: 2085
Laatste bericht 18 september 2013, 19:42:02
door hansiedown
cloud station map

Gestart door jacobusBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 11
Gelezen: 2180
Laatste bericht 30 maart 2017, 10:58:14
door jacobus
via 'cloud station backup' geen verbinding met Synology (DS216j)

Gestart door JoxanBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 3
Gelezen: 1211
Laatste bericht 06 december 2017, 23:51:30
door Birdy
Synology Cloud Station Drive start niet onder Windows

Gestart door DelacourBoard Windows

Reacties: 9
Gelezen: 2346
Laatste bericht 17 juli 2018, 10:39:36
door Ben(V)
Computer loopt vast door Cloud Station Backup

Gestart door HerbertBoard Cloud Station & Drive

Reacties: 6
Gelezen: 1386
Laatste bericht 30 september 2019, 14:42:55
door Herbert