Synology-Forum.nl

Packages => Officiƫle Packages => Cloud Sync => Topic gestart door: wbree op 01 juli 2016, 19:39:06

Titel: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: wbree op 01 juli 2016, 19:39:06
Als ik Cloud Sync open kies voor Dropbox vraagt die in het volgende scherm of ik wil toestaan dat dit toegang heeft tot bestanden etc.
Daarna krijg ik:

Citaat
Cloud Sync requires for following permission

Redirect your personal information back to http://192.168.1.99:5000, please make sure http://192.168.1.99:5000 is your DS domain.
Als ik dat bevestig (Agree) opent zich wederom een window die leeg is en dan blijft het stil?

Iemand een suggestie?

Wilco
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: Birdy op 01 juli 2016, 20:20:21
Ik gebruik geen Cloud Sync maar heb net even getest maar, ik zie geen probleem:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Dus het volgende krijg je dan niet ?

[attachimg=3]
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: wbree op 01 juli 2016, 20:23:41
Nee. Er opent zich een scherm maar die is leeg.

Ik zat even te kijken naar jou IP adres. Is dat je lokale adres? In mijn geval geeft die die wel.
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: Birdy op 01 juli 2016, 20:30:02
Dat betekent dat er dus nog geen connectie gemaakt is met Dropbox.

Maar, ik zie een verschil:
Cloud Sync gebruikt bij jou IP-Adres en bij mij NAS-naam.

Zet eens even, voor het gemak, in C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts de volgende regel:

192.168.1.99     <NAS_NAAM>

Opslaan en nog een Cloud Sync opstarten.
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: wbree op 02 juli 2016, 12:33:10
Ik had de host file aangepast, maar dat verbeterde niks. Bleef een leeg scherm houden.

Toen probeerde ik hetzelfde eens met Google Chrome als browser en toen liep het wel goed. Bleef mijn IP adres gebruiken, maar gaf wel een vervolgscherm waardoor ik de mappen kon koppelen.

IE blijft toch vaak een probleem te geven. Zal wel iets met veiligheidsinstellingen te maken hebben.

Wilco
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: Robbedoes op 02 juli 2016, 22:54:09
host aanpassen werkt volgens mij sinds Win 7 niet meer.

Heb je wel in de NAS de Windows-bestandsservice aangezet?
\\nasnaam moet dan werken.

Leeg je dns cache anders eens: in de opdrachtprompt, uitvoeren als Administrator:
ipconfig /flushdns
Titel: Re: Krijg Cloud sync niet gekoppeld aan Dropbox
Bericht door: wbree op 02 juli 2016, 23:03:10
Ben toch nieuwsgierig waarom het in Chrome wel werkt en niet met Internet Explorer 11.
Beiden geven het Ip adres ipv de dns naam.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk