Synology-Forum.nl
Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: Fox-Racing op 01 maart 2022, 12:36:36
-
Ik wilde vanmorgen de Active backup for Business starten op mijn DS420+
maar bleef het icoontje openen van app hangen en wordt de app niet gestart.
[attachimg=1]
heb de NAS diverse keren opnieuw gestart, maar blijft hangen.
Toevallig zag ik daarna in het Package Center een update.
deze heeft hij netjes gedaan, maar ook weer na een herstart wil hij de app niet openen
en blijft hij weer hangen.
iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik zie ook geen mogelijkheid om via een taskmanager de app af te sluiten.
-
Er gebeuren vreemde dingen met de NAS.
Package center kan ook geen verbinding meer maken met de Synology server :o
edit:
Maar dit is allemaal als ik vanaf buiten via de DDNS url inlog.
Ik zit nu thuis en kan via direct IP Adres gewoon, Package Center & Active Backup benaderen
heel vreemd dit werkte gister nog wel..
-
Misschien een issue met verlopen certificaten?
-
Ik heb dit op mijn 920+ ook een keer gehad. Waren wel meerdere apps die bleven ronddraaien.
Wat bij mij geholpen heeft is het extra geheugen even uit het slot gehaald en weer terug geplaatst.
Waarschijnlijk niet goed gezeten, sindsdien geen probleem meer gehad.
-
(Standaard) Certificaat heb ik vernieuwd, maar gaf helaas geen oplossing.
Extra geheugen zal ik vanavond een proberen, maar vind zo vreemd dat hij thuis op lokale netwerk wel gewoon werkt (en snel).
Heb alle Firewall opties al doorlopen (ook in modem), maar zie geen verschillen met andere wel werkende NAS Systemen.
ook alle stappen van volgende artikel doorlopen
https://kb.synology.com/nl-nl/DSM/tutorial/Why_cant_I_connect_to_Package_Center