Synology-Forum.nl
Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: backitup op 14 juli 2016, 08:46:54
-
Een deel van mijn backup-taken is per gisteren gestopt met werken; de overige taken werken nog wel. Doel-NAS is bereikbaar en online, zowel zichtbaar in Hyper Backup aan het groene bolletje, als aan de correcte werking van de andere taken. De bron-NAS is een aantal dagen uitgeschakeld en losgekoppeld geweest (vanwege een switch met kortsluiting). Na het vervangen van de (unmanaged) switch heeft het wel gewoon gewerkt als voorheen. De firewall lijkt niet het probleem (er is niets veranderd, andere taken werken onveranderd en ook na het uitschakelen werken er 2 taken niet).
Uit de log van de bron-NAS:
Level Date & Time User Event
Error 2016/07/14 08:32:43 SYSTEM [Network][Cloud-backup] Failed to run backup task.
Error 2016/07/14 08:32:42 SYSTEM [Network][Cloud-backup] Failed to backup data.
Error 2016/07/14 08:32:42 SYSTEM [Network][Cloud-backup] Exception occured while backing up data.
Error 2016/07/14 08:32:42 SYSTEM [Network][Cloud-backup] Failed to access the backup destination.
Information 2016/07/14 08:32:40 SYSTEM [Network][Cloud-backup] Backup task started.
Zowel bron- als doel-NAS herstart. Geen verbetering. Iemand suggesties wat ik kan proberen om het weer te laten werken?
-
Gebruik je de nieuwste versie van Hyper Backup (1.1.0-0209)?
Er zijn op dit moment wat problemen met Hyper Backup, weet niet of dit te linken is met het probleem die jij ondervindt.
-
Zie bij jou ook voorkomen: "Failed to access the backup destination." Lijkt me daardoor weer niet te maken met de nieuwe versie van Hyper Backup.
Je zegt dat een deel van je back-uptaken per gisteren gestopt is met werken. Alle taken verwijzen naar hetzelfde doel (dus dezelfde Doel-NAS)?
-
Versie kan ik later checken, maar ik verwacht dat alles up to date is.
Alle taken gaan van A naar B (one way).
-
Ik heb inderdaad versie 1.1.0-0209 van Hyper Backup (en versie 1.1.0-0134 van Hyper Backup Vault op remote locatie).
-
Na de update naar DSM 6.0.1-7393 Update 2 (en de updates van Hyper Backup op de bron-NAS en Hyper Backup Vault op de doel-NAS) werken alle taken weer. Welke update er precies voor zorgde dat het weer werkte, weet ik niet.
-
1.1.0-0215 (de versie die drie dagen gereed gekomen is). Ik had gelijksoortige problemen, die zijn ook opgelost met de nieuwste versie van Hyper Backup.