Synology-Forum.nl
Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: leerdammer op 25 juli 2016, 15:35:49
-
Ik kan mijn backups gemaakt met Hyperbackup niet meer bekijken met de Hyperbackup explorer.
Dus het losse windows programma, laatste versie's van beiden
Ik krijg "incompatible version" opeens.
Heb even een nieuwe test backup gemaakt en ook deze werkt niet in de explorer.
De interne explorer in Hyperbackup zelf werkt wel.
maar gebruik graag de losse explorer in windows.
Lijkt dat dit na de laatste Hyperbackup update is gekomen
Iemand dit ook al ondervonden?
Ik heb een ticket by Synology aangemaakt
-
Er komt binnenkort een nieuwe versie uit, probleem is bekend.
-
Nieuwe versie is uit en werkt weer als vanouds!
https://www.synology.com/nl-nl/support/download
-
Release Notes:
Version: 1.1.1-0035
(2016/08/02)
Added support to restore the modified time of a file on all existing platforms.
Enhanced compatibility with Hyper Backup 1.1.0-0215.
Fixed an issue where a file name containing specific characters might not be restored properly on Windows.
Minor bug fixes.