Synology-Forum.nl

Overige software => Data replicator & overige backupsoftware => Topic gestart door: hetregentbuiten op 10 januari 2014, 14:04:49

Titel: Synology naar Amazon S3 verbindingsfout
Bericht door: hetregentbuiten op 10 januari 2014, 14:04:49
Ik heb me onlangs voor een gratis Amazon S3 5Gb account geregistreerd met de bedoeling ervoor te gaan betalen als de service goed blijkt te voldoen. Dat is op het moment dus nog niet het geval.
Als ik op de Synology de Amazon Access Key ID en Secret Access Key invoer zou ik mijn aangemaakte "buckets" moeten zien, maar dat gebeurt dus niet. Ik krijg de zoals in het bijgevoegde screenshot getoonde fout, of een popup met een verbindingsfout.
Ergens wordt de verbinding blijkbaar geweigerd maar waar ? Ik heb een gewone Sitecom router die verkeer naar buiten normaal toestaat en op de Synology heb ik ook geen beperkingen aangebracht. Een collega heeft dezelfde NAS en dezelfde dienst, daar werkt het gewoon, we kunnen geen verschillen tussen onze configuraties ontdekken.
Wie herkent deze fout ?