Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: WimHo op 15 juni 2012, 18:13:47
-
Ik krijg telkens de melding DDNS service failed To register Ip adres Xxx.xxx.xx.xx To Xxxxxx.synology.me
Op de plaats van de ip kruisjes staat mijn externe ip adres en mijn inlognaam voor synology.
Ik heb mijn DDNS aangemeld via ezCloud. De verificatie is gelukt, maar een tweede keer niet.
Vervolgens opnieuw geprobeert, lukte niet omdat het email adres al bekend was. Nu geprobeert met een ander emaildres. Gelukt aan te melden maar toen ik me voor meen tweede keer wilde aanmelden lukte dit niet.
Ik heb mij nu twee keer aangemeld onder verschillende emailadressen maar het is na de eerste maal aanmelden niet meer gelukt aan te melden.
Wie kan me verder helpen?
-
Ik heb op dit forum gelezen dat er momenteel problemen zijn met de synology.me dienst
-
Ik heb op dit forum gelezen dat er momenteel problemen zijn met de synology.me dienst
Dank voor je reactie. Ik had dit probleem gisteren ook al. Dus ik heb het vermoeden dat het niet aan de door je gemelde synology.me problemen van vandaag ligt.
Maar ik kijk wel of mijn probleem ook verholpen is als het probleem van vandaag is verholpen.
grt Wim
-
Ik heb op dit forum gelezen dat er momenteel problemen zijn met de synology.me dienst
Dank voor je reactie. Ik had dit probleem gisteren ook al. Dus ik heb het vermoeden dat het niet aan de door je gemelde synology.me problemen van vandaag ligt.
Maar ik kijk wel of mijn probleem ook verholpen is als het probleem van vandaag is verholpen.
grt Wim
Hoi Wim, het is ook geen probleem van vandaag.
het speelt al een poosje voor een aantal gebruikers.
Lees dit topic maar eens (http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=142&t=9531)
-
Ik heb op dit forum gelezen dat er momenteel problemen zijn met de synology.me dienst
Dank voor je reactie. Ik had dit probleem gisteren ook al. Dus ik heb het vermoeden dat het niet aan de door je gemelde synology.me problemen van vandaag ligt.
Maar ik kijk wel of mijn probleem ook verholpen is als het probleem van vandaag is verholpen.
grt Wim
Hoi Wim, het is ook geen probleem van vandaag.
het speelt al een poosje voor een aantal gebruikers.
Lees dit topic maar eens (http://www.synology-forum.nl/viewtopic.php?f=142&t=9531)
Oke , is duidelijk, had deze nog niet gevonden.
Dank voor je info.
Grt Wim
-
Geen dank, ik hoop dat het probleem snel verholpen wordt.