Synology-Forum.nl

Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: gdornez op 25 maart 2014, 14:09:04

Titel: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: gdornez op 25 maart 2014, 14:09:04
Beste specialisten,

Ik was erin geslaagd mijn DS213j met DSM5.0 geïntalleerd te krijgen.
Ik kon mijn foto's en files via mijn mobile apparaten benaderen.
Eergisteren kon ik het toestel ook nog via ftp benaderen.

En plots gisteren lukte het niet meer om DSFile DSPhoto+ te gebruiken, alhoewel niets aan de instellingen van Quickconnect veranderd werd. Bij het aanmelden krijg ik nu telkens de boodschap: "De verbinding is mislukt. Meld u opnieuw aan en probeer opnieuw." Waar begin ik te zoeken om dit op te lossten.

In het configuratiescherm zie ik geen extern adres meer in de map Externe toegang. Hoe los ik dit op?

Met vriendelijke groeten

Geert Dornez
Titel: Re: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: Gieltje op 25 maart 2014, 17:36:55
Volgens mij is er iets mis met Quick connect. Kan mijn synology ook niet meer via quick connect benaderen. 
Titel: Re: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: gdornez op 25 maart 2014, 18:00:35
Laat ons hopen en dat het snel opgelost wordt.
Heb mij al rot gezocht!

Mvg

Geert
Titel: Re: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: Briolet op 25 maart 2014, 18:13:57
Bij QuickConnect ben je afhankelijk van de Synology servers die ergens in een rekencentrum in Leeds staan.  Dan toch maar weer alles in eigen beheer houden en zelf op de degelijke manier forwards aanmaken in de router.  :lol:
Dan heb je nog snellere verbindingen ook.
Titel: Re: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: Gieltje op 27 maart 2014, 07:07:40
Bij mij werkt  quickconnect weer. Storing is blijkbaar verholpen.
Titel: Re: Alles werkte tot gisteren
Bericht door: gdornez op 27 maart 2014, 07:12:21
Hier ook, hopelijk gebeurt dit niet te veel.
Waarom maakt Synology daar geen melding van, het had mij heel wat zoekwerk bespaard.

Mvg

Geerts