Synology-Forum.nl
Overige software => DDNS / Quick Connect / EZ-Internet / Portforwarding => Topic gestart door: Tim__ op 27 april 2017, 21:05:22
-
Sinds de update naar dsm 6.1.1 is mijn 4 jaar oude en gelinkt ddns account (naam.synology.me) uitgeschakeld en niet meer in te schakelen in de settings van het configuratiescherm. Ik heb de account al verwijderd en opnieuw proberen toevoegen maar krijg telkens de fout "verbindingsfout. Probeer het later opnieuw".
Iemand die kan helpen?
-
Check account.synology.com eens, og je een groen bolletje hebt.
[attachimg=1]
-
Nope, niets meer.
[attachimg=1]
-
Ah....dat is natuurlijk omdat je de DDNS had verwijderd.
Heb ik ook even gedaan en getracht een nieuwe te maken, ook ik krijg:
[attachimg=1]
Terwijl m'n NAS wel Internet verbinding heeft (DSM check):
[attachimg=2]
Dus, ik denk, dat er een probleem is met de DDNS-Server van Synology.
-
Synology laat zien dat er niets aan de hand is ::)
[attachimg=1]
-
Hmmmm. Bedankt om te testen Birdy! Ik rapporteer het aan synology. :)
-
Dit antwoord kreeg ik van Synology:
-----------------------------------------------------------------------------
Thank you for contacting Synology support.
For troubleshooting purposes, please do the following steps -
1. Please make sure the DNS Server and Gateway settings are properly configured on Diskstation. You can set up DNS server to 8.8.8.8 or 8.8.4.4 (Google's public Server) in Control Panel > Network.
Usually, the gateway should be your router's IP address, we suggest to use a Public DNS server instead of your Router.
2. Please go to Control Panel > Network > Network Interface > edit > IPv6, change the setting from "Auto" to "Disable";
3. Please go to Control Panel > Network > Network Interface > edit > IPv4, change the setting from "DHCP" to "Manual";
And uncheck "jumbo frame" option.
4. Please go to DSM > Control Panel > Regional Options to sync the time manually instead of with one NTP server.
If still with no luck, please send us a copy of your kernel log, the instructions have been mentioned below.
The Kernel log is a technical log file which can give us more technical information about your system
[For user using DSM5.0]
1. Log in with admin account or administrator accounts.
2. Go to DSM Menu > Support Center > Support Services
3. Click on generate logs to get the system debug log (debug.dat) and send it to us.
-----------------------------------------------------------------------------
Ik heb enkel stap 1 tem 3 gevolgd (4 kon niet vanwege SS) en nu kan ik terug mijn ddns registreren...
-
Zonder maar iets te wijzigen (de stappen 1tem3 had ik al zo staan), kon ik net weer de DDNS up krijgen:
[attachimg=1]
Naar mijn mening was er toch iets aan de hand bij Synology, waardoor mijn test gisteren niet lukte.
Maar goed, het werkt weer.